Gjest Axl Rose Skrevet 10. januar 2018 #21 Skrevet 10. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Opplevd at det er helt vanlig , hvertfall ikke uvanlig, at menn blir sur på seg selv om dama ikke kommer jo. Skjønner jo det da, ganske lite manndig da om man ikke engang får dama til å komme og failer så mye at dama må fake for å prøve å få det overstått.... Anonymkode: f7753...c8a Ja de som ikke vet hvordan de skal gjøre det, men hjelper det å bli sur? Nei da må de snakke sammen og finne ut hvordan han skal gjøre det bedre. Øving øving øving! Ikke surhet. Noen damer klarer ikke å komme uansett. Kan ikke bli sur for det.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #22 Skrevet 10. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har PRØVD å slutte å fake, da blir han bare sur, han føler han gjør noe galt og får meg til å føle at det er noe galt med meg som trenger mer enn 10 min kjapp gnukking på klitten. Det blir dårlig stemning, liksom, og det orker jeg ikke. Si det til ham Ja, nevnte det, at jeg var nærme, og han sa sorry, men at han ikke orket mer. Anonymkode: cab6c...3a0 For en dust . For hvis han tok det roligere som nettopp du vil , så hadde han antageligvis ikke bli sliten . Prøv å si det på rett måte når dere ikke er i en seksuell stemning . Snodig at han ikke hører på deg syns jeg . Anonymkode: 060dd...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #23 Skrevet 11. mars 2018 On 10.1.2018 at 1:35 AM, AnonymBruker said: For en dust . For hvis han tok det roligere som nettopp du vil , så hadde han antageligvis ikke bli sliten . Prøv å si det på rett måte når dere ikke er i en seksuell stemning . Snodig at han ikke hører på deg syns jeg . Anonymkode: 060dd...7cd enig Anonymkode: fc6e2...a36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå