AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Kjæresten min er en gentleman og en babe, men han er helt sykt besatt av å tilfredsstille meg i senga. Han bruker aldri lang nok tid på forspill/tease fordi han vil "komme igang på ordentlig", dvs at han går ned på meg og at jeg skal "virkelig nyte". Men det er selve teasinga jeg blir tent av, og når han går rett på klitten og slikker i hytt og pine og kjører tunga fram og tilbake som en jævla duracell RETT på klitten er det rett og slett ubehagelig. Var en gang han holdt på forsiktig og lenge nok til at jeg nesten kom, men så trakk han seg tilbake og klagde på at han hadde vondt i ryggen og tunga. Jeg prøver å fortelle ham hva han skulle gjøre, tease meg lengre, være mer forsiktig, IKKE gå rett på klitten, men han er faen meg besatt. Han er heller ikke fornøyd før jeg har "kommet", holder på og holder på. Men egentlig kommer jeg jo aldri. Han blir så trist og oppgitt og tar det personlig når jeg ikke "kommer", at jeg rett og slett føler det er nødvendig. For greier nemlig i HVERT fall ikke å slappe av når jeg føler meg så pressa. Samtidig vil jeg gjerne slutte å måtte fake. Ikke kjør KG stil og si at vi burde slå opp, for det skjer ikke. Men hva skal jeg gjøre?? Fyren hører jo ikke på hva jeg sier!! Anonymkode: cab6c...3a0
Gjest Cocosa Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Hvis du faker har du jo løsningen på problemet.. 😒
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Fordi det du sier er kjedelig. Lat heller som du er fornøyd så den ordentlige sexen kan begynne. Det er kjedelig å faktisk skulle ta hensyn til hvordan der nyter oral. Da blir vi aldri ferdig og det er kjedelig. Anonymkode: 7beca...ca2
SlemUlv Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Sett deg ned med ham, utenfor seksuell setting, og snakk med ham. 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Problemet er jo at faker, da tror han at han gjør mye riktig. Det er litt sånn "jeg hører du sier du ikke er fornøyd, men jeg får deg jo til å komme." Anonymkode: de7d9...581 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er jo at faker, da tror han at han gjør mye riktig. Det er litt sånn "jeg hører du sier du ikke er fornøyd, men jeg får deg jo til å komme." Anonymkode: de7d9...581 Nei, tror ikke det. Faka ikke i starten, men siden han ble så sur og lei seg og ikke tok til seg det jeg sa til ham, starta jeg. Prøvde også en stund å ikke fake, og heller gi beskjed om hva han skulle gjøre, men han vet tydeligvis best, og hva som har funka på alle andre jenter han har vært med visstnok. Anonymkode: cab6c...3a0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Her må du ha en skikkelig alvorsprat med han. Null sex før han setter seg ned og hører på deg. Hva du trenger at han gjør, og hva han ikke må gjøre, og slutt med all faking! Det er ris til egen bak, og gjør problemene verre. Anonymkode: 698d2...95e 6
Lava Anne Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, tror ikke det. Faka ikke i starten, men siden han ble så sur og lei seg og ikke tok til seg det jeg sa til ham, starta jeg. Prøvde også en stund å ikke fake, og heller gi beskjed om hva han skulle gjøre, men han vet tydeligvis best, og hva som har funka på alle andre jenter han har vært med visstnok. Anonymkode: cab6c...3a0 Han høres slitsom ut. Si det ordentlig til ham, det her. Han fikk jo deg nesten til å komme en gang, har du nevnt det for ham? Alt funker ikke på alle. Det finnes ingen oppskrift på sex.
Gjest Axl Rose Skrevet 9. januar 2018 #9 Skrevet 9. januar 2018 (endret) Først og fremst slutter du å fake for helvetee Vondt i tunga og ryggen for faen? Endret 9. januar 2018 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #10 Skrevet 9. januar 2018 28 minutter siden, Axl Rose skrev: Først og fremst slutter du å fake for helvetee Vondt i tunga og ryggen for faen? Men har PRØVD å slutte å fake, da blir han bare sur, han føler han gjør noe galt og får meg til å føle at det er noe galt med meg som trenger mer enn 10 min kjapp gnukking på klitten. Det blir dårlig stemning, liksom, og det orker jeg ikke. 31 minutter siden, Lava Anne skrev: Han høres slitsom ut. Si det ordentlig til ham, det her. Han fikk jo deg nesten til å komme en gang, har du nevnt det for ham? Alt funker ikke på alle. Det finnes ingen oppskrift på sex. Si det til ham Ja, nevnte det, at jeg var nærme, og han sa sorry, men at han ikke orket mer. Anonymkode: cab6c...3a0
Lava Anne Skrevet 9. januar 2018 #11 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har PRØVD å slutte å fake, da blir han bare sur, han føler han gjør noe galt og får meg til å føle at det er noe galt med meg som trenger mer enn 10 min kjapp gnukking på klitten. Det blir dårlig stemning, liksom, og det orker jeg ikke. Anonymkode: cab6c...3a0 At du orker i det hele tatt. En fyr som stresser og blir sur under sex, som dj-er klitoris og skaper dårlig stemning. Hadde klitten min kunnet ha synlig ereksjon, så hadde den klitten falt ned med en gang.
Gjest Axl Rose Skrevet 9. januar 2018 #12 Skrevet 9. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har PRØVD å slutte å fake, da blir han bare sur, han føler han gjør noe galt og får meg til å føle at det er noe galt med meg som trenger mer enn 10 min kjapp gnukking på klitten. Det blir dårlig stemning, liksom, og det orker jeg ikke. Blir han sur for det så bør du vurdere en ny kjæreste altsåIkke normalt å bli sur for dama ikke kommer eller faker
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #13 Skrevet 9. januar 2018 Sett deg på trynet hans så får han ikke vondt i ryggen. Da kan du også lettere kontrollere hva han holder på med. Anonymkode: f1319...3d2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #14 Skrevet 9. januar 2018 Er ikke oppførselen hans veldig turn-off? Anonymkode: de7d9...581
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #15 Skrevet 9. januar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke oppførselen hans veldig turn-off? Anonymkode: de7d9...581 Jo, når det gjelder sex. Det er derfor jeg nå sliter med å komme i det hele tatt når vi har sex. Alt annet er perfekt! Vurderer heller absolutt ikke ny kjæreste. 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett deg på trynet hans så får han ikke vondt i ryggen. Da kan du også lettere kontrollere hva han holder på med. Anonymkode: f1319...3d2 Vi prøvde det en gang, og han sa han ikke fikk puste. Anonymkode: cab6c...3a0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #16 Skrevet 9. januar 2018 Send han til meg du Jeg ELSKER duracell tunger :D Men ja enig i at teasingen også er viktig å bruke tid på å pirre opp da, du må nesten bare instruere han når han holder på å si "neeeei, ikke enda, gjør det mere sakte" Anonymkode: f7753...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #17 Skrevet 9. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, når det gjelder sex. Det er derfor jeg nå sliter med å komme i det hele tatt når vi har sex. Alt annet er perfekt! Vurderer heller absolutt ikke ny kjæreste. Vi prøvde det en gang, og han sa han ikke fikk puste. Anonymkode: cab6c...3a0 Du setter deg selvsagt ikke oppå nesa hans også, og du må ha nok avstand til munnen hans slik at han kan ta den vekk for å puste. Anonymkode: f1319...3d2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #18 Skrevet 9. januar 2018 1 time siden, Axl Rose skrev: Blir han sur for det så bør du vurdere en ny kjæreste altsåIkke normalt å bli sur for dama ikke kommer eller faker Opplevd at det er helt vanlig , hvertfall ikke uvanlig, at menn blir sur på seg selv om dama ikke kommer jo. Skjønner jo det da, ganske lite manndig da om man ikke engang får dama til å komme og failer så mye at dama må fake for å prøve å få det overstått.... Anonymkode: f7753...c8a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #19 Skrevet 9. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det du sier er kjedelig. Lat heller som du er fornøyd så den ordentlige sexen kan begynne. Det er kjedelig å faktisk skulle ta hensyn til hvordan der nyter oral. Da blir vi aldri ferdig og det er kjedelig. Anonymkode: 7beca...ca2 Øhm, det er jo ikke ordenlig sex om hun er nødt til å late som at hun er fornøyd, og hvis partneren syntes det er kjedelig å ta hensyn til den andres nytelse. Trokke du har særlig seksuell erfaring Anonymkode: f7753...c8a 3
jabx Skrevet 9. januar 2018 #20 Skrevet 9. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å fortelle ham hva han skulle gjøre, tease meg lengre, være mer forsiktig, IKKE gå rett på klitten, men han er faen meg besatt. Prøv å styre ham fysisk? Ta tak i hodet, flytt på det, osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå