Gå til innhold

4 stjerners middag 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flaut å se hvor dritings Linni M var i dagens episode. Synd at produksjonen ikke griper inn NPR de ser at deltagerne blir så berusa at de nesten ikke klarer å stå eller prate skikkelig 🤭

• Liker 2
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Hun hadde beina langt fra hverandre, men virket ikke full.

Skrevet

Haha, Linni ass! Jeg holdt på å le meg i hjel samtidig som jeg nesten døde av skam på hennes vegne! Og det trynet hennes da hun sa dritgodt og Mia "kjeftet" på henne og sa at "man seier ikkje drid om mad!" :hoho: Linni er både Harry og irriterende, men man må jo bare elske henne for det. :fnise: Jeg syns hun er morsom selv om hun lett kan bli litt mye. 

• Liker 5
Skrevet

Synes folka som er med denne uka er di livligste som har vært med:fnise: 

Skrevet

Huff ja, men hun er søt da. Men ble litt mye innabords 🙊

Men begynner de å få problemer med å finne nye kjendiser? Linni har vært mer før

Anonymkode: 1d008...77f

Skrevet

Kan man ikke se det på viafree lenger? Begynte å se episodene fra første uka, men plutselig var alt borte.

Anonymkode: 29f36...413

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke se det på viafree lenger? Begynte å se episodene fra første uka, men plutselig var alt borte.

Ligger gratis på dplay

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Haribo skrev:

Ligger gratis på dplay

Takk, her var det jeg som blingsa med appene, herregud 😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja, men hun er søt da. Men ble litt mye innabords 🙊

Men begynner de å få problemer med å finne nye kjendiser? Linni har vært mer før

Hva så da? Så lenge kjendisene lager god underholdning, kan de være med på 4-stjerners så mange de vil for min del😊

Jeg vil ha tilbake Jan Thomas, Tommy Sharif, Elgen og Erlend Elias på 4-stjerners. 

Anonymkode: d5013...201

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva så da? Så lenge kjendisene lager god underholdning, kan de være med på 4-stjerners så mange de vil for min del😊

Jeg vil ha tilbake Jan Thomas, Tommy Sharif, Elgen og Erlend Elias på 4-stjerners. 

Ikke noe hva så. Bare lurte jeg

• Liker 3
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Linni tok en «basic instinkt» i taxien. Kommentaren fra Staysman tyder på at han ikke er fargeblind.

Skrevet

TVNorge må være bra desperate når samme personer er med atter en gang.....

Mia Gundersen, Linni Meister, Aune Sand osv....hvor mange sesonger har de ikke vært med? #drittlei

Anonymkode: 103a8...aca

• Liker 3
Skrevet

Mia Gundersen blir bare vakrere med årene, for en sexy dame!

• Liker 6
Skrevet

Ser Norge mangler kjendiser. De samme går igjen i alle program. Spinkle L.M blir full på to glass vin så de burde kjørt alkoholfritt. Dette er dårlig tv.

Anonymkode: 2e6e3...33f

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TVNorge må være bra desperate når samme personer er med atter en gang.....

Mia Gundersen, Linni Meister, Aune Sand osv....hvor mange sesonger har de ikke vært med? #drittlei

Anonymkode: 103a8...aca

Har Aune Sand vært med på 4-Stjerners?? 

Det har jeg gått glipp av. Håper de tar han inn igjen.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Merker jeg er lei dette konsepte (synes det var gøy før) men kjendisene går på rundgang og synes hele konseptet er oppbrukt 

Angående LM, så er jeg utrolig lei at hun er med på alt som er! Bare på 1 år, så har hun vært med på Farmen, kjendisrestutanten, en episode på Skal vi danse, 4 stjernes middag og Fingrene av fatet. Glemte jeg noe? Er ikke noe vondt i dama, men Gud så fjollete hun er

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Merker jeg er lei dette konsepte (synes det var gøy før) men kjendisene går på rundgang og synes hele konseptet er oppbrukt 

Angående LM, så er jeg utrolig lei at hun er med på alt som er! Bare på 1 år, så har hun vært med på Farmen, kjendisrestutanten, en episode på Skal vi danse, 4 stjernes middag og Fingrene av fatet. Glemte jeg noe? Er ikke noe vondt i dama, men Gud så fjollete hun er

+ Mandagsklubben

Anonymkode: c626f...ef3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mia Gundersen blir bare vakrere med årene, for en sexy dame!

Det er mye kirurgi og diverse...litt for mye synes eg...kunstig......

Lekker kropp!

Neppe problemer med å skaffe seg selskap og hun er nok en hot "cougar"

Anonymkode: 7d576...a5d

Skrevet
3 timer siden, Tom Bäcker skrev:

Linni tok en «basic instinkt» i taxien. Kommentaren fra Staysman tyder på at han ikke er fargeblind.

Hun er så drøy og fjollete....

Anonymkode: 7d576...a5d

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

+ Mandagsklubben

Anonymkode: c626f...ef3

Nettopp. For meg blir litt desperat å skulle være med på alt. Men er vel slik hun tjener penger.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...