AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 På facebook skjer det relativt ofte at folk jeg er helt sikker på at jeg ikke kjenner legger meg til, også svarer de ikke når jeg før eller etter å ha godtatt forespørselen spør hvem de er eller om jeg kjenner dem! Lurer egentlig bare litt på hva de tenker, altså hvorfor legger de til folk de ikke kjenner når de ikke en gang gidder å si hei til personen? Prøver de bare å samle opp venner på facebook...? Noen her som pleier å legge til fremmede på facebook, og hva får deg til å legge dem til? Det er altså snakk om både menn og kvinner av forskjellige slag, i forskjellige aldre, og med ekte, ordentlige profiler! Anonymkode: 27f27...fed
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Hvorfor legger du de til? Anonymkode: af1bc...879 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor legger du de til? Anonymkode: af1bc...879 Det er de som legger til meg. Jeg godtar av og til noen av ren nysgjerrighet, og for å sjekke at det faktisk ikke er noen jeg kjenner. Anonymkode: 27f27...fed
Tannkost Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 (endret) Jeg fikk en periode mange venneforespørsel fra utenlandske navn, samt type seksuelle profilbilder. Endre innstillingene dine til at kun venner av venner kan legge deg til. Endret 9. januar 2018 av Tannkost
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Jeg har opplevd at samboer eller familiemedlemmer til folk jeg kjenner har lagt meg til, selv om jeg aldri har møtt dem. Tror kanskje det er noen som "samler" på venner og vil ha flest mulig? Synes også det er rart, men dem om det. Anonymkode: 942f4...0e5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 Jeg fikk trusler av en mann etter at jeg ikke godtok venneforespørslelen hans. blokkerte så klart. Ekkelt og skummelt. Godtar bare folk jeg vet hvem er. Anonymkode: 6828a...766
Fjaselina Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Dei kan ikkje legge deg til, dei kan be om at du godkjenner at dei blir dine venner. Det bør du ikkje takke ja til med mindre du veit kven dei er....
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 Får stadig vekk slike forespørsler, det gjør mannen også. Godtar jo ikke disse, med mindre jeg kjenner dem. Anonymkode: 29351...aa1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 Jeg har en lang rekke forespørsler fra folk jeg er i diverse grupper med på facebook, men ikke har snakket med, gamle bekjente jeg ikke har snakket med på ti år, og som jeg heller ikke snakket stort med for ti år siden... Samt folk som bare dukker opp helt ut av det blå. Gidder ikke å godkjenne noen av dem. Godkjenner kun folk jeg kjenner navnet på og ønsker å ha i vennelista. Folks motivasjoner for å legge til folk de ikke kjenner kan være så mangt. Ikke godkjenn folk du ikke kjenner eller kjenner til. Det gjelder spesielt dere som har barn, og som har bilder av disse på facebook. Da hjelper det ikke at bildene kun er tilgjengelige for venner, hvis man godtar rubbel og bit uten å tenke seg om. Sier ikke at du er i den kategorien, TS, men mange er dessverre det. Anonymkode: ac3de...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå