solfaktor1 Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Hei, Jeg har (igjen) kommet i gang med trening men står nå i en jobbsituasjon der jeg kommer til å jobbe 24/7 i en uke per måned fremover (sovende nattevakt + jobbe hele dagen så ingen mulighet for å snike inn en time trening). De andre 3 ukene tenker jeg å trene ca 3 ganger i uken. Noen som har erfaring med en slik oppdeling? Jeg regner med at jeg ikke kommer til å miste nor særlig styrke eller kondisjon på en uke så lenge jeg tar det opp igjen? Eventuelt noe jeg burde vite/tenke på?
Ild Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Det går helt sikkert bra, men hvis du vil snike inn bittelitt trening, gjør dette: Last ned appen 7 minute workout. Kjør 1, 2 eller 3 runder. Jeg gjør det hver dag når jeg ikke rekker å trene 👍 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Hvis du ikke får tid til å trene den uka du jobber er det ikke krise. Du er på beina hele dagen og får trim av det Anonymkode: c00aa...136
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Jobber du 16 timer dagen + 8 timer sovende nattevakt 7 dager i strekk? Anonymkode: 8e252...cf7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Det vil nok gjerne sakke ned fremgangen din, men direkte tilbakegang vil det nok ikke medføre. Anonymkode: 39da0...3e5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 Du kunne jo eventuelt legge til en dag med ekstra trening de ukene du har mulighet. Hvis du trener 4 ganger hver uke så får du jo tatt igjen for den uken du ikke trener. Anonymkode: 2e36f...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå