Gå til innhold

Lite kontakt mellom datene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg selv i gang på gang at når jeg dater en mann og jeg ikke får noe særlig oppmerksomhet i etterkant av datene, selv om de tilsynelatende er interessert, mister jeg helt interessen😂Og når jeg da etterhvert forteller at jeg ikke ønsker og møtes mer, blir de helt tatt på senga! Jeg sender meldinger og prøver og vise interesse, men bare korte svar tilbake. Forventer de at jeg hopper så fort de da sender en melding og vil møtes igjen? Da er det liksom helt ødelagt for meg.. Dette er voksne menn som er 40år (han siste har ingen barn og lite sosialt nettverk), og som man kanskje forventer viser litt mer interesse på bakgrunn av alder og erfaring.  Er det meg som er helt på bærtur og kresen? Eller er det rett og rimelig og føle det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er vel vant med kontakt og respons på under en eller to dager. Det er jo sånn alt har blitt nå. 

Legger man ut noe på instagram og det gåt noen dager før noen svarer, lurer man plutselig på om noe ikke stemmer. Vel, noen er bare sånn. De tar seg god tid. Mulig du må si hva du opplever på andre siden av trå'n. Om dere har god kontakt ellers er det jo greit å si noen om dette, da det er så kjipt for deg.

Endret av Wonders
Skrevet

Jeg liker å ha kontakt mellom dater og hvis jeg møter en som ikke er like interessert så mister jeg også interessen. Så jeg er nok sånn som deg, TS.

Det som er greia er vel å si ifra. At man ønsker mer kontakt og hvis personen ikke er interessert i det samme så passer man jo ikke sammen, og så går man videre.

Det er helt legitimt å ikke ville ha for mye kontakt, men hvis den ene ønsker mye og den andre syns det er mas, så passer man jo ikke sammen. Og så kan man gå videre og finne en som ønsker lik mengde kontakt, enten det er mye eller lite. 

Anonymkode: e1264...67e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å ha kontakt mellom dater og hvis jeg møter en som ikke er like interessert så mister jeg også interessen. Så jeg er nok sånn som deg, TS.

Det som er greia er vel å si ifra. At man ønsker mer kontakt og hvis personen ikke er interessert i det samme så passer man jo ikke sammen, og så går man videre.

Det er helt legitimt å ikke ville ha for mye kontakt, men hvis den ene ønsker mye og den andre syns det er mas, så passer man jo ikke sammen. Og så kan man gå videre og finne en som ønsker lik mengde kontakt, enten det er mye eller lite. 

Takker for svar fra dere over😊Jeg har datet denne mannen tidligere også, det samme var også da. Han dro på jobb reiser i helgene, men hørte ingenting fra han da. Han var pålogget på sosiale medier, men ikke noe svar på min melding som da ble sendt noen dager tidligere. Men nå, igjen har jeg altså valgt og takke ja til dater, på bakgrunn av at han så gjerne har villet møte meg og se hva som skjer. Det samme har gjentatt seg igjen🙈😂Vi har egentlig en avtale ikveld, men nesten ikke snakket med han siden sist som var på lørdag. Gidder ikke merker jeg, lysten til å møte han og fortsette blir borte. Antar at det er naturlg at sånt dabber av når kontakten og spenningen ikke vedlikeholdes.

• Liker 1
Skrevet

Da er jo du der at du helst vil ha mer kontakt mellom dater og da må du si ifra til han at dersom han ønsker å bli bedre kjent og ønsker å date deg så må han svare mer på meldinger og tar mer kontakt osv, ellers mister du interessen.

Kanskje du bør gi han et par sjanser til, men hvis han ikke vet at du mister interessen av at han ikke viser interesse tilbake så kan du gå glipp av en bra mann.

En mann defineres ikke som "bra" eller "dårlig" av om han er lite eller mye på "meldingssiden", men for deg så er det viktig med mye kontakt. Og da må han få vite det. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Merker at jeg ikke investerer meg følelsesmessig om det er lite kontakt mellom dater (spesielt om det er en god del dager mellom treffene). Behøver ikke kontakt dagen lang, men å holde samtalen gående og fortsette å bli kjent gjennom f.eks en lengre melding om dagen er fint. Er det lite kontakt fra hans side så tenker jeg at det ikke er noe mer enn et hyggelig treff en gang i blant. Trenger dog ikke meldinger i tider jeg vet han er opptatt med jobb eller annet sosialt, men da er jo det som oftest gitt beskjed om.

Jeg forventer i det minste litt prat rett før daten bare for å bekrefte at den fortsatt skal skje om det er lite snakk ellers. 

Endret av Moonwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...