AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Jeg er kvinne, singel, godt voksen, 47 år, og trives egentlig med det. Men egentlig ønsker jeg meg flere venner av begge kjønn. Men så kommer spørsmålet, når jeg treffer menn som virker interessert i kontakt med meg, så blir jeg usikker på hvordan jeg skal tolke det. Er de interessert i vennskap eller noe mer. Hvordan finner man egentlig ut av det på et tidlig tidspunkt? Hva er signalene man skal se etter ? Nå har jeg truffet en hyggelig kar som egentlig er veldig interessant og som det virker som har lyst til å bli kjent med meg. Men jeg ønsker ikke noe annet enn vennskap. Er redd for å sende signaler som virker i en annen retning. Ville gjerne hatt meg en mannlig venn, men vet ikke helt hvordan det fungerer, for har ingen slike. Føler meg som en skikkelig kløne. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 301c0...5db
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Om du ikke allerede har avslørt at du er singel kan du jo antyde at du har en i kikkerten eller noe lignende. Så vil du se av reaksjonen hans om han fortsatt er interessert i å bli kjent med deg. Menn skygger fort banen når de skjønner det ikke er noe å hente hos en de har en romantisk forhåpning med. Anonymkode: 9b757...963
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 Det er vel bare å spørre det. Anonymkode: 2273a...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå