AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Litt nysgjerrig på hva andre skal søke i år. Tenker i hovedsak universitet/høgskole, men de som har andre planer kan også kommentere det Selv skal jeg sette sykepleie i Oslo som førstevalg, så fysioterapi, og resten har jeg ikke bestemt meg for. Anonymkode: 5bacb...72f
Kala Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Det står mellom øk/ad, eller regnskap og revisjon. Det blir mest sannsynlig øk/ad. Emnene er mer interessante, enn emnene på regnskap og revisjon er.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Jeg skal søke arbeids- og velferdsfag! Gleder meg til å starte😊 Anonymkode: cd9dd...b9f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Operasjonssykepleie! Det blir min tredje videreutdanning... Evig student med andre ord Anonymkode: dd2b4...6fc 1
Carolinekomm Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Jeg fullfører bachelorgraden min til sommeren, og etter det ønsker jeg å ta ett år med relevante (men mer kreative) enkeltemner før jeg går videre med master
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Operasjonssykepleie! Det blir min tredje videreutdanning... Evig student med andre ord Anonymkode: dd2b4...6fc Hvilke andre utdanninger har du?:) Anonymkode: 32bb2...b27
straamann Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Mest sannsynlig Øk.Adm. Usikker på spesialisering. Vet at det er et generelt studie, men slik jeg tolker det er arbeidsmarkedet verken godt eller dårlig. Det handler uansett om mer enn bare utdanning når man skal søke jobb. Jeg er beredt til å finne min nisje.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 Skal studere geografi, ønsker å bli arealplanlegger Anonymkode: 9e604...caa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 Barnehagelærerutdanning Anonymkode: ecac8...bba 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #11 Skrevet 10. januar 2018 21 hours ago, AnonymBruker said: Litt nysgjerrig på hva andre skal søke i år. Tenker i hovedsak universitet/høgskole, men de som har andre planer kan også kommentere det Selv skal jeg sette sykepleie i Oslo som førstevalg, så fysioterapi, og resten har jeg ikke bestemt meg for. Anonymkode: 5bacb...72f Bare husk at fysioterapi har ikke for mange jobbmuligheter. Sykepleier er vel mer lurt, siden det er en veldig etterspurt yrke. Anonymkode: ee05a...438
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #13 Skrevet 10. januar 2018 IT, sikker framtid Anonymkode: 7c4ec...b10
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #14 Skrevet 10. januar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke andre utdanninger har du?:) Anonymkode: 32bb2...b27 Intensiv og akuttsykepleie Sistnevnte er riktig nok bare 60 studiepoeng da, men likevel Anonymkode: dd2b4...6fc
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #15 Skrevet 10. januar 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Intensiv og akuttsykepleie Sistnevnte er riktig nok bare 60 studiepoeng da, men likevel Anonymkode: dd2b4...6fc Hvorfor tar du operasjonsykepleie da? Har du ikke funnet en jobb du trives i med de videreutdanningene? Er sykepleier selv, bare nysjerrig🙂 men har alltid hatt mest lyst til operasjonssykepleie av alle videreutdanningene🙂 men på meg blir det mest sannsynlig studier i pedagogikk, da jeg vil peile meg inn på skolevesenet. Anonymkode: c220d...c0a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #16 Skrevet 10. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar du operasjonsykepleie da? Har du ikke funnet en jobb du trives i med de videreutdanningene? Er sykepleier selv, bare nysjerrig🙂 men har alltid hatt mest lyst til operasjonssykepleie av alle videreutdanningene🙂 men på meg blir det mest sannsynlig studier i pedagogikk, da jeg vil peile meg inn på skolevesenet. Anonymkode: c220d...c0a Pedagogikk er kjempeinteressant! Jeg studerer selv en bachelor i dette nå (1.år), og stortrives! 😃 Jeg ville egentlig bli sykepleier, men pga mye fysisk hardt arbeid er det helt umulig pga helsa mi Jeg er ikke TS eller personen du siterer. Anonymkode: 36a4c...5d9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #17 Skrevet 10. januar 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar du operasjonsykepleie da? Har du ikke funnet en jobb du trives i med de videreutdanningene? Er sykepleier selv, bare nysjerrig🙂 men har alltid hatt mest lyst til operasjonssykepleie av alle videreutdanningene🙂 men på meg blir det mest sannsynlig studier i pedagogikk, da jeg vil peile meg inn på skolevesenet. Anonymkode: c220d...c0a Litt ulike årsaker Jeg trives ikke noe særlig på sengepost på sykehus (heller ikke intensivavdeling/overvåkning) - og har brukt både akutt og intensivutdannelsen i ambulanse/luftambulanse. Jeg trivdes utrolig godt på operasjonsavdelingen og operasjonsstue når jeg var student - men vi bodde et sted før som ikke hadde sykehus, og da var jo ikke operasjon noe relevant utdannelse.. Nå har vi derimot flyttet til et sted med sykehus, så da hopper jeg på det som var drømmen min fra starten av 😍 Må dessuten skynde meg å ta alle videreutdanningene jeg vil ha nå før det blir obligatorisk med mastergrad Så spennende! Hvilke pedagogikkfag må du ta for å bli ''godkjent'' og attraktiv som lærer? Anonymkode: dd2b4...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #18 Skrevet 10. januar 2018 Jeg er utdannet lærer og skal bygge på med master i pedagogikk eller spesialpedagogikk til høsten Høgskolen i Oslo og Akershus har også en master i IKT-basert læring som jeg vurderer, men det er plan B Anonymkode: 395ce...06d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #19 Skrevet 10. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke pedagogikkfag må du ta for å bli ''godkjent'' og attraktiv som lærer? Anonymkode: dd2b4...6fc Nå er det ikke meg du spør altså, men om du går en ren pedagogikk-bachelor så får du ikke undervisningskompetanse,isåfall må du bygge på med ett år PPU (praktisk-pedagogisk utdanning) Anonymkode: 395ce...06d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #20 Skrevet 10. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå er det ikke meg du spør altså, men om du går en ren pedagogikk-bachelor så får du ikke undervisningskompetanse,isåfall må du bygge på med ett år PPU (praktisk-pedagogisk utdanning) Anonymkode: 395ce...06d Ja, jeg har hørt noe om det der. Hadde det funket å ''bare'' ta PPU? Eller må du ha bachelor i pedagogikk OG PPU? Er ikke relevant for meg uansett, er bare nysgjerrig Anonymkode: dd2b4...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå