AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #21 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke skal tenke at det må være med en du er forelsket i, men heller en du er trygg på. Jeg ventet også en stund (var 21)før jeg fant en trygg og fin fyr, som jeg ikke var forelsket i. Det ble en fin første gang. Vi hadde sex sporadisk i noen måneder etter også, og den var bra. Anonymkode: d1cda...18b "En du er trygg på" er kjedelig. Jeg er trygg på de jeg ikke liker. Vel, kanskje ikke helt da enkelte kan ha voldelige vibber i fylla, eller jeg bare ikke tenner så på dem. Men forelskelse er med å gjør så jeg ikke er trygg. Men dette er enda en kjedelig greie med å være kvinne og det virkelige liv. Vi blir offeret etterpå (det er særlig viktig for kvinnen at hun kan være tygg på ham). Og når det gjelder sånn ellers så er det vel litt uvanlig å ha sex med den man elsker? Anonymkode: 4317c...c2a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #22 Skrevet 9. januar 2018 4 minutter siden, Tibbie skrev: Jeg signerer denne! Den første tiden er virkelig ikke noe å spare på. Få det unnagjort, så kan du heller spare den gode sexen til en du er forelsket i Om du ikke vet hvordan, så hjalp alkohol meg veldig Jeg har sluttet å drikke, nesten ihvertfal. Dessuten ble jeg sterk fraanbefalt av ei venninne mot å ha sex i påvirket tilstand. Hun angret veldig etterpå. Anonymkode: 4317c...c2a 1
Gjest Axl Rose Skrevet 9. januar 2018 #23 Skrevet 9. januar 2018 Jeg kan hjelpe deg jeg TS. Jeg har svart belte i puling og hjelper gjerne både kvinnelige og mannlige jomfruer i nød. Er jeg ikke snill?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #24 Skrevet 9. januar 2018 1 minutt siden, Axl Rose skrev: Jeg kan hjelpe deg jeg TS. Jeg har svart belte i puling og hjelper gjerne både kvinnelige og mannlige jomfruer i nød. Er jeg ikke snill? Jo da, veldig snillt.. alder?:p biseksuell? Anonymkode: 4317c...c2a
Gjest Axl Rose Skrevet 9. januar 2018 #26 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo da, veldig snillt.. alder?:p biseksuell? Anonymkode: 4317c...c2a 28 og biseksuell
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #27 Skrevet 9. januar 2018 Akkurat nå, Jølle skrev: Herregud skal høre mye rart her inne på KG Hva er rart? At jeg er 27, jomfru og trenger å være forelsket for å bli våt? Anonymkode: 4317c...c2a
Jølle Skrevet 9. januar 2018 #28 Skrevet 9. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er rart? At jeg er 27, jomfru og trenger å være forelsket for å bli våt? Anonymkode: 4317c...c2a Så med andre ord du har aldri hatt kjæreste siden du enda er jomfru? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #29 Skrevet 9. januar 2018 Jeg forstår deg godt, jeg er en kvinne som er eldre enn deg og fortsatt jomfru ! . Jeg kan heller ikke å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Det har ikke manglet eller mangler på tilbud om sex, men jeg er ikke typen til å ha sex bare for å ha det. Jeg må være forelsket, like mannen og være veldig trygg på ham jeg evt skulle ha hatt sex med ellers kan jeg ikke bli tent på noen som helst måte...Det handler ikke bare om å spare seg men også om å beskytte seg fra å bli utnyttet og såret av slike som bare er ute etter sex ! Anonymkode: ae86e...c72
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #30 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår deg godt, jeg er en kvinne som er eldre enn deg og fortsatt jomfru ! . Jeg kan heller ikke å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Det har ikke manglet eller mangler på tilbud om sex, men jeg er ikke typen til å ha sex bare for å ha det. Jeg må være forelsket, like mannen og være veldig trygg på ham jeg evt skulle ha hatt sex med ellers kan jeg ikke bli tent på noen som helst måte...Det handler ikke bare om å spare seg men også om å beskytte seg fra å bli utnyttet og såret av slike som bare er ute etter sex ! Anonymkode: ae86e...c72 Ja. Jeg skjønner meg ikke på kvinner som legger seg ned med hva som helst. Gikk på skole med ei som fant en ny mann på nattklubbene hver helg! Kjenner et par tilfeller til, og det jeg ser er at disse ikke blir kjærestematerialer. Men jeg føler meg så sjelden/unormal :/ . Hva er egentlig sjansen for å treffe akuratt en mann som jeg faktisk tenner på, som ikke bare er ute etter sex. Det som nesten er verre, er at jeg ikke vet om jeg bare vil ha sex eller om jeg egentlig vil ha kjæreste. Går gøippen av noe godt og. Anonymkode: 4317c...c2a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #31 Skrevet 9. januar 2018 Hva er egentlig vitsen med å ha sex; er det fordi "alle andre" også gjør det ...? Man kan ha det hyggelig og kose seg, også nakne, uten å nødvendigvis måtte ligge med hverandre. Sex er klisjé og harry - det å være jomfru idag er tøft og et bevis på at man er individualist. Anonymkode: 10683...833 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #32 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg skjønner meg ikke på kvinner som legger seg ned med hva som helst. Gikk på skole med ei som fant en ny mann på nattklubbene hver helg! Kjenner et par tilfeller til, og det jeg ser er at disse ikke blir kjærestematerialer. Men jeg føler meg så sjelden/unormal :/ . Hva er egentlig sjansen for å treffe akuratt en mann som jeg faktisk tenner på, som ikke bare er ute etter sex. Det som nesten er verre, er at jeg ikke vet om jeg bare vil ha sex eller om jeg egentlig vil ha kjæreste. Går gøippen av noe godt og. Anonymkode: 4317c...c2a Du kan jo prøve deg på dating sider ? og være tydelig på hva du ønsker og ikke ønsker. Menn som bare er ute etter sex vil kanskje styre unna når de vet at du kun har sex i forhold.? Du trenger heller ikke si at du er jomfru med det første fordi det alltid er noen menn som blir så opphengt i at du er jomfru og som kun vil ha sex med deg nettopp fordi du er jomfru. Bedre å holde det hemmelig til du er sikker på at mannen virkelig liker deg og vil ha deg som livs partner. Ellers så har du rett i at vi jomfruer er litt sjelden, men ikke unormale. Selv kjenner jeg tre, fire damer som har vært jomfru til de gifta seg. Og damer som fortsatt er jomfru og som aldri gifta seg. Det er nok mange flere enn du aner som er jomfruer. Men vi står sjelden fram med det men" gjemmer" oss istedet og holder det hemmelig. Det er ikke verdt å utlevere seg, fordi det er alt for privat. Anonymkode: ae86e...c72 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #33 Skrevet 9. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig vitsen med å ha sex; er det fordi "alle andre" også gjør det ...? Man kan ha det hyggelig og kose seg, også nakne, uten å nødvendigvis måtte ligge med hverandre. Sex er klisjé og harry - det å være jomfru idag er tøft og et bevis på at man er individualist. Anonymkode: 10683...833 Vitsen med å ha sex er fordi det er godt (tror jeg) , gir nærhet og nytelse. Sex er ikke klisje og harry. Det er noe veldig naturlig og noe man vil gjøre med den man virkelig er glad i. Det som er klisje og harry er å ligge rundt bare for å ha ligget med flest mulig. Anonymkode: 4317c...c2a 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #34 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vitsen med å ha sex er fordi det er godt (tror jeg) , gir nærhet og nytelse. Sex er ikke klisje og harry. Det er noe veldig naturlig og noe man vil gjøre med den man virkelig er glad i. Det som er klisje og harry er å ligge rundt bare for å ha ligget med flest mulig. Anonymkode: 4317c...c2a sett 40 days 40 Nights? prøv det. du kommer til å bli kurrert. Anonymkode: 39dad...7fc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #35 Skrevet 9. januar 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg skjønner meg ikke på kvinner som legger seg ned med hva som helst. Gikk på skole med ei som fant en ny mann på nattklubbene hver helg! Kjenner et par tilfeller til, og det jeg ser er at disse ikke blir kjærestematerialer. Men jeg føler meg så sjelden/unormal :/ . Hva er egentlig sjansen for å treffe akuratt en mann som jeg faktisk tenner på, som ikke bare er ute etter sex. Det som nesten er verre, er at jeg ikke vet om jeg bare vil ha sex eller om jeg egentlig vil ha kjæreste. Går gøippen av noe godt og. Anonymkode: 4317c...c2a Jeg forsto ikke helt spørsmålet ditt.. Men sjansen for å treffe en mann du blir gjensidig forelsket i er nok et tilfeldighetens spill. Som mye annet her i livet. Har du hobbyer sammen med menn, går på skole eller er med i tur grupper så er sjansen for å treffe en kjekke og sporty mann mye større. Annet kan jeg ikke svare deg. Anonymkode: ae86e...c72
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #36 Skrevet 9. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsto ikke helt spørsmålet ditt.. Men sjansen for å treffe en mann du blir gjensidig forelsket i er nok et tilfeldighetens spill. Som mye annet her i livet. Har du hobbyer sammen med menn, går på skole eller er med i tur grupper så er sjansen for å treffe en kjekke og sporty mann mye større. Annet kan jeg ikke svare deg. Anonymkode: ae86e...c72 Jeg gjør hva jeg liker. Jeg er ikke bekymret for hvor jeg skal treffe han. Mer om jeg treffer ham. Anonymkode: 4317c...c2a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #37 Skrevet 10. januar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Vitsen med å ha sex er fordi det er godt (tror jeg) , gir nærhet og nytelse. Sex er ikke klisje og harry. Det er noe veldig naturlig og noe man vil gjøre med den man virkelig er glad i. Det som er klisje og harry er å ligge rundt bare for å ha ligget med flest mulig. Anonymkode: 4317c...c2a Men det er da fullt mulig å oppleve både nærhet og atskillig nytelse om man er nakne sammen og koser uten å nødvendigvis måtte ha fullt samleie ...? Det eneste man i praksis går glipp av, er kjønnssykdommer eller uønsket graviditet. Sex i et ekteskap eller langvarig forhold der målet er å få barn, er naturligvis noe helt annet, men hvis man ikke ønsker barn, kan man spørre seg om det er verdt å risikere så mye for så lite; det er fullt mulig for begge parter å få all nytelsen som følger med et vanlig samleie og avslutte med kraftige orgasmer uten penetrering. Anonymkode: 10683...833
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #38 Skrevet 11. mars 2018 On 9.1.2018 at 9:34 PM, AnonymBruker said: Hva er rart? At jeg er 27, jomfru og trenger å være forelsket for å bli våt? Anonymkode: 4317c...c2a OK Anonymkode: 15e07...332
Gjest HarryDotter Skrevet 11. mars 2018 #39 Skrevet 11. mars 2018 På 9.1.2018 den 18.51, Trolltunge skrev: Første gangen er det igrunnen bare å gjøre seg ferdig med. Slå til når det ikke føles altfor galt. Bare gjøre det. Så går luften litt ut av ballongen, og siden har man tid til å finne den store kjærligheten. Jeg er kvinne. Første gangen min var absolutt ikke spesiell. Bare godt å få det overstått. Det første året var faktisk ikke spesielt bra, men så! Litt trening og erfaring må til! Kan ikke forstå hva noen sparer seg til i årevis. Det blir ikke brukt opp! Kanskje noen er litt opptatt av assosiasjonen de skal få til sex livet ut? Første gangen kan ha mye å si for hvordan man tenker, vurderer og føler om sex seinere i livet. Og dersom man debuterer med en person man virkelig er glad i, er jo sjansen mye større for at opplevelsen blir så god som mulig, selv om det fysisk kan oppleves ubehagelig. Har aldri skjønt hvorfor folk rusher det unna. Sex skal ikke oppleves som noe press å få unnagjort.
Trolltunge Skrevet 11. mars 2018 #40 Skrevet 11. mars 2018 (endret) 2 timer siden, HarryDotter skrev: Kanskje noen er litt opptatt av assosiasjonen de skal få til sex livet ut? Første gangen kan ha mye å si for hvordan man tenker, vurderer og føler om sex seinere i livet. Og dersom man debuterer med en person man virkelig er glad i, er jo sjansen mye større for at opplevelsen blir så god som mulig, selv om det fysisk kan oppleves ubehagelig. Har aldri skjønt hvorfor folk rusher det unna. Sex skal ikke oppleves som noe press å få unnagjort. Første gangen har nok mye å si, dersom det oppleves som et fysisk og /eller psykisk overgrep. En slik debut kan være fullstendig ødeleggene for unge kvinner, så jeg mener ikke at man skal takke ja til hva som helst, men at man ikke bør ha så store forventninger at ALT må ligge tilrette heller. Første gangen blir trolig en skuffelse uansett, for kvinner. Så HELDIGVIS har ikke første gangen, eller de første gangene, altfor mye å si i forhold til hvilket forhold man får til sex gjennom livet! Isåfall skulle verken jeg eller mine nærmeste venninner like sex. Vi debuterte litt ulikt, i alderen 16 til 19 år, og SAMTLIGE synes sex var en stor skuffelse første gangen. Hadde første gang lagt listen for kvinners forhold til sex for fremtiden, så hadde det vært langt større seksuell frustrasjon blant menn i verden. Heldigvis så kom hver og en av oss etterhvert ut for en som viste oss at sex virkelig kan leve opp til forventningene, og DET la listen for hvordan vi tenker, vurderer og føler om sex. (Og listen er lagt litt høyere for hver mann vi har truffet som har toppet andre. Noe som selvsagt har med egen utvikling å gjøre også. Den siste man har fast forhold til oppleves derfor ofte som beste, med mindre man har hatt en helt unik seksuelle kompatibilitet med en tidligere, som er vanskelig å overgå.) Endret 11. mars 2018 av Trolltunge 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå