Gå til innhold

Onanert i hele dag :/

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ulykkelig forelsket, jomfru og 27. Jeg har så lyst på noen jeg kan knulle snart. Men jeg er avhengig av å være forelsket dersom jeg skal klare dette.. :/ det ser så svart ut. 

Anonymkode: 4317c...c2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann eller dame

Anonymkode: 2dfa3...3b0

Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke være forelsket for å gjennomføre. Det samme trodde jeg i 28 år. Største tabben i mitt liv..

Anonymkode: 7e68e...263

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke være forelsket for å gjennomføre. Det samme trodde jeg i 28 år. Største tabben i mitt liv..

Anonymkode: 7e68e...263

Det er så idiotisk med de som må  være forelsket for å pule. De sparer seg til ingenting. De sparer seg til å dø ensomme å aldri møte noen. FÅ sex unnagjort så fort som mulig. Det dummest man lærer er at man skal vente med sex.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er så idiotisk med de som må  være forelsket for å pule. De sparer seg til ingenting. De sparer seg til å dø ensomme å aldri møte noen. FÅ sex unnagjort så fort som mulig. Det dummest man lærer er at man skal vente med sex.

Spørs hvordan utviklingen din har gått, noen venner av meg begynte å ha sex når de var 13 og de tre er idag, er de som har vært i forhold lengst og skal bli foreldre til sommern med konene sine. Men jeg tror ikke de fleste hadde vært klar å starte så ung, og det blir samtidig et dilemma jo lenger man går, for man kan jo ikke bare kvitte seg med jomfrudommen. Du må også finne noen som synes du er attraktiv nok til å ha sex med, så om du har dårlig helse, ikke har mye tid og penger til å trene deg slik at du ser ut som en gresk gud, er det vanskeligere enn noen sinne fordi konkurransen er hard enten du er på byen eller tinder.

Anonymkode: 8cd33...ff3

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Er kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvordan utviklingen din har gått, noen venner av meg begynte å ha sex når de var 13 og de tre er idag, er de som har vært i forhold lengst og skal bli foreldre til sommern med konene sine. Men jeg tror ikke de fleste hadde vært klar å starte så ung, og det blir samtidig et dilemma jo lenger man går, for man kan jo ikke bare kvitte seg med jomfrudommen. Du må også finne noen som synes du er attraktiv nok til å ha sex med, så om du har dårlig helse, ikke har mye tid og penger til å trene deg slik at du ser ut som en gresk gud, er det vanskeligere enn noen sinne fordi konkurransen er hard enten du er på byen eller tinder.

Anonymkode: 8cd33...ff3

De som pulte rundt fra de var 13 er single i dag og har ikke hatt kjæreste på mange år. Det virker heller ikke som det er kvinnene som blir tatt mest seriøst. 

Jeg vil ikke bare få unnagjort sex. Jeg må like vedkommende godt nok. Foreløpig leter jeg etter han. 

• Liker 1
Skrevet

Første gangen er det igrunnen bare å gjøre seg ferdig med. Slå til når det ikke føles altfor galt. Bare gjøre det. Så går luften litt ut av ballongen, og siden har man tid til å finne den store kjærligheten. 

Jeg er kvinne. Første gangen min var absolutt ikke spesiell. Bare godt å få det overstått. Det første året var faktisk ikke spesielt bra, men så! Litt trening og erfaring må til! Kan ikke forstå hva noen sparer seg til i årevis. Det blir ikke brukt opp! 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Første gangen er det igrunnen bare å gjøre seg ferdig med. Slå til når det ikke føles altfor galt. Bare gjøre det. Så går luften litt ut av ballongen, og siden har man tid til å finne den store kjærligheten. 

Jeg er kvinne. Første gangen min var absolutt ikke spesiell. Bare godt å få det overstått. Det første året var faktisk ikke spesielt bra, men så! Litt trening og erfaring må til! Kan ikke forstå hva noen sparer seg til i årevis. Det blir ikke brukt opp! 

Og jeg skjønner ikke hvorfor sex må bli overstått!  Jeg har aldri funnet noen som er fristende. Jeg tenner bare ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så fint at du har bevilget deg en liten pause og skrevet (!) noen ord her da.

Anonymkode: d2ad5...fc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som pulte rundt fra de var 13 er single i dag og har ikke hatt kjæreste på mange år. Det virker heller ikke som det er kvinnene som blir tatt mest seriøst. 

Jeg vil ikke bare få unnagjort sex. Jeg må like vedkommende godt nok. Foreløpig leter jeg etter han. 

Hvorfor kan du ikke knulle han du er ulykkelig forelsket i?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke knulle han du er ulykkelig forelsket i?

Det har gått over ett år, han er garantert over meg. Han kommer til å bli stygg med meg etter å ha brukt meg (slik som menn gjør med kvinner), er redd for å "gi bort" kroppen og at dette kan få grusomme konsekvenser..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har gått over ett år, han er garantert over meg. Han kommer til å bli stygg med meg etter å ha brukt meg (slik som menn gjør med kvinner), er redd for å "gi bort" kroppen og at dette kan få grusomme konsekvenser..

Var dere sammen uten at dere hadde sex?

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann eller dame

"Runke-Per" på 57. 

Tenner på å late som han er en ung jomfrudame på kg, så er jo bare å gjøreham glad dere som gidder. :lillesky:

Endret av Perle
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

"Runke-Per" på 57. 

(Liker å late som han er dame på kg, da)

Åja. Æææææsj

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke skal tenke at det må være med en du er forelsket i, men heller en du er trygg på. Jeg ventet også en stund (var 21)før jeg fant en trygg og fin fyr, som jeg ikke var forelsket i. Det ble en fin første gang. Vi hadde sex sporadisk i noen måneder etter også, og den var bra. 

Anonymkode: d1cda...18b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var dere sammen uten at dere hadde sex?

Vi har ikke vært sammen.

Skrevet
2 timer siden, Trolltunge skrev:

Jeg signerer denne! Den første tiden er virkelig ikke noe å spare på. Få det unnagjort, så kan du heller spare den gode sexen til en du er forelsket i :)

Om du ikke vet hvordan, så hjalp alkohol meg veldig :vin:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke vært sammen.

datet dere bare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...