Gå til innhold

Fjerning av mandler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått time til operasjon. Men på de papirene jeg fikk tilsendt sto det at jeg skulle legges inn en dag, operere neste og hjem den tredje dagen.. Ble overrasket over dette. Trodde jeg skulle inn og ut samme dag.

Er det flere her inne som har fjernet mandlene? Var dere så lenge på sykehuset? Og hva spiste dere etterpå? Er redd jeg ikke klarer og få i meg noen ting..

Har operasjonen hjulpet på deres problemer?

Takk for svar... (hvis jeg får noen da) :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lå over natte da jeg opererte, men det var bare fordi jeg ble operert så sent på dagen.

Jeg spiste is, isbiter og drakk kald saft den første tiden. Etterhvert fikk jeg i meg vanlig mat.

Det har hjulpet masse på plagene og har ikke hatt feber på 5 år :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lå også over natten. Var litt trøtt og groggy etter narkosen... Men det gikk veldig fint. Spiste is og drakk kaldt vann/saft. Holdt meg borte fra melk og brus samt sjokolade pga at de ga meg litt slim i halsen... Ellers ble det mye supper de første dagene, før jeg gikk over til mer normal mat.

Og jeg angrer overhodet ikke! Har nesten ikke væært syk siden! :danse:

Skrevet

Ut og inn på samme dag. Jeg skal ikke si hvordan det føltes i dagene etterpå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tok mandlene,og alt var klart på noen timer. Blei litt dårlig av narkosen (vær forberedt på å kaste opp blod..)

Spiste potetgull neste dag, og hadde ikke så mye smerter (takket være stikkpiller!) men jeg har fortsatt mye vondt i halsen, så operasjonen hjalp ikke, men nå har jeg sink sugetabletter i veska, og suger på en hver gang jeg kjenner noe i halsen, og da går det bra..

Gjest Moonshadow
Skrevet

Lå også over natten. Klarte ikke å spise noe varmt eller fast på en uke, men har vært mye mindre syk i årene etter opperasjonen.

Skrevet

Å, ja. Har nesten ikke vært syk på de fem åra etter operasjonen! Så det var verdt det!

Skrevet

Ble lagt inn på kvelden en dag, operert neste dag og sendt hjem morgenen etter det. Men måtte først spise frokost før jeg fikk dra hjem.

Det gikk i is, fint brød og supper - altså ting som sklir lett ned i halsen.

Når det gjelder smerter så får man jo smertestillende så jeg syns ikke det var så ille.

Er kjempeglad for at jeg tok operasjon. Har ikke vært plaget siden og det er vel nå 5 år siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...