AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Det er ei jeg vet godt hvem er som har vlitt kollega med han jeg har likt i et år. Vi var litt sammen en periode og hun er veldig snill, og ikke noe drama menneske og slik. Utseendemessig er vi veldig like. Denne fyren har gitt uttrykk for at han liker meg før, men siden jeg har på følelsen av at han tar kontakt med en og alle så turte jeg ikke å gå videre. Han er fremdeles den mest nydelige mannen jeg vet om. Det passer seg heller ikke å bli sammen. Men nå har hun flyttet dit han bor og blitt kollegaen hans. Jeg føler liksom bare på meg at han begynner å like henne. Ikke fordi de virker slik , men bare en følelse. :/ hvorfor skulle han ikke like ei som er både pen og jordnær? Grunnen til at jeg ikke turte var fordi at jeg vet at jeg blir valgt bort til syvende og sist. Jeg er pen, men har dessverre ikke så mye mellom ørene. Konsentrasjonsvansker og. Er ofte lei meg. Jeg velger isf å avvente og se om han viser intereesse fremdeles. Anonymkode: 5fba1...6db
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Ikke vær lei deg. Hold deg opptatt med noe du liker og ta godt vare på deg mental og fysisk, så du ikke blir deppa. Han vil komme til deg hvis han har deg på tankene sine også. Gå ut med andre imens. Lykke til 🤗 Anonymkode: f6e76...81d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Du vil nok ikke at hun skal lykkes med han... Anonymkode: 1db64...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå