Dandelion Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Jeg har bare prøvd en og det er den til Braun. Silk-epil heter den visst. Synes den er ganske grei. ~~Dandelion~~
Gjest manic Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Jau, den funker ja! Men den har da aldri vært særlig grei mot meg da... det er vel mer et elsk-hat forhold
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Jau, den funker ja! Men den har da aldri vært særlig grei mot meg da... det er vel mer et elsk-hat forhold ??skjønte ikke den helt:)
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 ??skjønte ikke den helt:) Tipper Manic synes det gjør vondt å epilere. Er forresten veldig fornøyd med min Silk-Epil!
Heidipia:) Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Tipper Manic synes det gjør vondt å epilere. Er forresten veldig fornøyd med min Silk-Epil! Har akkurat kjøpt meg en sån, og prøvde den på bikinilinja selv om det var mange her inne som sa at det var sinnsykt vondt. Syns ikke det var vondt i det hele tatt jeg:)...glatt og fin uten stikkete stubber nå ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå