AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Jeg bestilte i går, betalte over 1900 kr. Dagen etter (i dag) er nettsiden blitt lagt ned. Kanskje ikke så mye penger, men for meg er disse alt for mye siden jeg går på AAP! har jeg blitt lurt? Anonymkode: 0fb2c...63c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte i går, betalte over 1900 kr. Dagen etter (i dag) er nettsiden blitt lagt ned. Kanskje ikke så mye penger, men for meg er disse alt for mye siden jeg går på AAP! har jeg blitt lurt? Anonymkode: 0fb2c...63c Shit! :o Har du snakka med banken din? Anonymkode: 605ed...2bb
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Shit! :o Har du snakka med banken din? Anonymkode: 605ed...2bb Ja føler ikke at det er så mye hjelp og få... De skal undersøke det og prøve å kontakte de. Ellers må jeg anmelde saken. Var ikke dette jeg så for meg. Anonymkode: 0fb2c...63c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Kanskje det bare er noe galt med siden? Jeg googlet det og så at de har en engelsk side iaffall Anonymkode: 61a55...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå