AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 I sommer kjøpte jeg en capri fra Jean Paul, og jeg har aldri opplevd maken til passform! Den var rett og slett helt perfekt til min kropp! Har siden lett etter noen her som selger Jean Paul bukser/jeans men hverken Match (som pleier å ha det meste fra JP) eller andre litt finere butikker her i området har bukser derfra... Noen som vet hvor jeg får tak i? Regner med at jeg kanskje må inn til Oslo, men det lar seg ikke gjøre på en stund Vil helst prøve de, da jeg ikke kan gå utifra at alle buksene har samme passform som caprien, så nettbutikk er litt skummelt, iallefall frem til jeg blir kjent med modellene og størrelsene dems.... Anonymkode: 36ee2...862
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Ingen som vet? Anonymkode: 36ee2...862
Salka Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Vic pleier å ha ting fra Jean Paul. Har du en Vic i nærheten? 2
Mis(s)Understood Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 (endret) Min Match har JP bukser. De er populære, så de forsvinner ganske fort når butikken har fått inn nye. Jeg liker dem og de passer meg godt, så jeg har lært at jeg må være tidlig ute når jeg trenger en ny bukse. Har du spurt i din Match om de kan ta inn til deg? Endret 26. januar 2018 av Mis(s)Understood 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Som mange andre har de forhandlerliste på nettsidene sine. Ser ut som det med enkelte unntak er Match og VIC du må se etter. Anonymkode: 436f1...d1a
Lulu21 Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Jean Paul bukser får du tak i på Match, Vic og Jean Paul Aker brygge. Capri må du nok vente litt med, da dette kommer inn nærmere våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå