Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en veldig kjekk mann på treningsamling. Vi spiller futsal og er med på landslagsamlinger sammen. Han spiller for herrer og jeg for kvinner, så vi har da treffes en del ganger opp igjennom. Men vi har ikke hatt så mye kontakt på samlingen i og med at vi trener på forskjellige tidspunkter osv, men vi har hatt felles sosial kvelder sammen. Han la meg til på facebook for ca. 1 år siden og ikke snakket noe særlig før oktober ca. Da har vi nesten snakket hver eneste dag og vi var i Oslo  i november på tunering. Jeg liker han veldig godt og han er den snilleste og fineste jeg har møtt. Han er fra Trondheim og jeg er fra Stavanger. Det er arrangert idrettsgalla i Stavanger som vi skal på om  2 uker og da skal han komme ned til Stavanger og bo hos meg i 1 uke. Jeg kjenner jeg får litt angst av å tenke på det. Noen forslag til hva vi kan gjøre? kino, lage mat, trene har vi snakket om vertfall. Men jeg er så elendig på dating og blir så utrolig klein og flau.. Noen som har noen gode tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...