Gå til innhold

Bruker du hjelm i skibakken?

Gjest anonym

Bruker du hjelm i skibakken?  

1 stemme

1. 1. Bruker du hjelm i skibakken?

• Ja, såklart
      3
    • Nei, det gjør jeg ikke men kunne tenke meg å gjøre det
      2
    • Nei, det gjør jeg ikke, og kommer heller ikke til å bruke hjelm.
      5
    • Nei, jeg ferdes aldri i skibakken.
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har akkurat fått meg hjelm og gleder meg til å ta den i bruk dersom det bare blir litt snø. Har ikke observert særlig mange med hjelm i skibakken, og lurer på hvorfor. Selv har jeg ikke gjort det før fordi det rett og slett ikke falt meg inn. Nå som jeg har kommet på at det kunne være en god ide, er jeg kjempefornøyd. På sykkel tør jeg jo knapt sykle til butikken uten hjelm...

Bruker du hjelm? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Si gjerne hva du kjører (jeg kjører telemark.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så veldig glad i vinter-sport, men de få gangene jeg står på slalom eller snowboard så har jeg selvfølgelig hjelm på hodet. :)

(Når jeg går tur på langrenn bruker jeg ikke hjelm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hjelm men leier de det ut så bruker jeg det gjerne.. Synes det burde vært obligatorisk med hjelm for ALLE.. Ikke bare barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nok gjøre det..men gjør det ikke, og kommer nok helle rikke til å gjøre det! (For å være ærlig) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt hjelm til nå, men skal investere i en nå i år. Står på snowboard og har trynt en del (uten å ta hodet, heldigvis!), men i år skal jeg gutse litt mer og må dermed beskytte meg deretter. Knebeskyttelser og hjelm blir et must i år for min del. Tidligere har det holdt med knebeskyttelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde nok gjøre det..men gjør det ikke' date=' og kommer nok helle rikke til å gjøre det! (For å være ærlig) :oops:[/quote']

Samme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...