Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har likt samme mann i over ett år nå. Har prøvd å innse at vi ikke blir sammen men jeg får alltid en drøm om han da!  Slik at følelsene kommer tilbake. 

Jeg skal til hans by ila mnd og lurer på om noen kan "se"  om vi får truffet hverandre eller om jeg vil høre noe. Har jeg ødelagt noe eller vil han prøve å ta kontakt igjen? :)

Anonymkode: f6367...b66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere datet?
Har dere hatt god kontakt før IRL eller på chat?
Hva tenker du at du har gjort som har ødelagt noe?

For å treffe han bør du vel ta kontakt og avtale å møtes :)

Anonymkode: 9b71d...b0f

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tenker du at dere aldri blir sammen?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har likt samme mann i over ett år nå. Har prøvd å innse at vi ikke blir sammen men jeg får alltid en drøm om han da!  Slik at følelsene kommer tilbake. 

Jeg skal til hans by ila mnd og lurer på om noen kan "se"  om vi får truffet hverandre eller om jeg vil høre noe. Har jeg ødelagt noe eller vil han prøve å ta kontakt igjen? :)

Vet han at du besøker hans by og når?
Hvor lenge er det siden dere snakket sammen sist?
Hvorfor er det evt lenge siden dere var i kontakt?
Hvorfor er det han som skal prøve å ta kontakt igjen, og ikke du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hvorfor blir mine følelser alltid tatt tilbake?"

Fordi du håper at det skal bli dere to.

Mitt råd: Snakk med han, møt han (hvis han vil), finn ut om det kan bli noe mellom dere (hvis han er en bra mann for deg og du er bra for han).  Hvis samtale(r) og evt møte(r) mellom dere to ikke resulterer i noe, bør du gjøre mer for å glemme han og gå videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kan se eller "se"  slikt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kan se eller "se"  slikt, tror jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ser i tråden hittil, er at det er kommunikasjonsproblemer mellom ts og meg.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg skjønte ikke tittelen. Hva mener du med at dine følelser alltid blir tatt tilbake? Betyr det at dine følelser ikke blir gjengitt, eller at du mister følelsene, eller at følelsene stadig vender tilbake?

Endret av Hulderen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hulderen skrev:

Jeg skjønte ikke tittelen. Hva mener du med at dine følelser alltid blir tatt tilbake? Betyr det at dine følelser ikke blir gjengitt, eller at du mister følelsene, eller at følelsene stadig vender tilbake?

De vender stadig tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere datet?
Har dere hatt god kontakt før IRL eller på chat?
Hva tenker du at du har gjort som har ødelagt noe?

For å treffe han bør du vel ta kontakt og avtale å møtes :)

Ikke datet, men jeg trorn ville det.

vi har hatt noe kontakt irl, mest på chat. 

Det jeg tror jeg har gjort er at jeg spilte uintressert. Og han kanskje har mista interessen. Men aldri godt å si helt når han kan ha gjort det. Mine sitter igjen. 

Jeg føler ikke st jeg bør bare ta kontakt å spørre om å treffes. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet han at du besøker hans by og når?
Hvor lenge er det siden dere snakket sammen sist?
Hvorfor er det evt lenge siden dere var i kontakt?
Hvorfor er det han som skal prøve å ta kontakt igjen, og ikke du?

Han vet det ikke. Jeg følewr det blir rart å skrive "hei jeg skal til Xxxx og være der". 

Vi snakket sammen sist for 6 uker siden. Han tok initiativ til samtalen (på nett). Ellers svart han på et bilde jeg la ut på story den 29.des. Jeg svarte han ikke på det, da det ikke var noe å svare egentlig. 

Grunnen til at han skal ta kontakt, er fordi jeg føler det blir rart å ta kontakt. De har tydeligvis ikke føltes rart for han å gjøre det, da han sånn plutselig kunne vinke på messenger, skrive på inboksen i instagram osv. Jeg skriver aldri noe til han. Er alt for redd for at at han skal svare meg kort og da kommer jeg bare til å bli enda mer såret. Du vet, når menn tar kontakt kan de holde praten gående, mens når kvinnen tar kontakt vblir de korte insvarene. Er dette jeg er redd. Derfor synes jeg at dette er opp til ham. 

Skrevet (endret)

Det er veldig enkelt. Glem alt med å spille uinteressert. Er du interessert, så viser du det. Nå har du en gylden anledning, siden du skal til hans hjemsted. Send ham en melding og fortell at du skal dit. Syns du det er for skummelt å be om å treffe ham, så spør om han kan anbefale deg et bra spisested. Med litt flaks, så spør han da om dere kan treffes. Det er bare å kaste seg uti det!

Endret av Hulderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...