Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 Er dette og regne for utroskap? F.eks, du kikker litt extra på en fyr på jobben og tenker litt på han, men ikke særiøst. Liksom bare at "han var jo søt" og slikt... Bare lurer jeg..
Gjest Bellatrix Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Det kommer vel an på hvor langt tankene strekker seg. Å synes andre er søte, snille og koselige vil vi vel alltid gjøre. Men har du lyst på sex med han? Har du mer lyst til å være sammen med han enn din kjære? Tenker du på han hele tiden? Å like folk er det ingenting galt med, men hvis du liker en annen og tenker så mye på en annen at det går utover det forholdet du allerede er i, da er det noe galt mener jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 vet om enkelte som jeg kunne tenke meg og hatt sex med, men alt dette forteller jeg jo til sambo.. Skjuler ikke sånt for han.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 Det er ikke utroskap så lenge du ikke setter tankene ut i livet og faktisk har sex med han. Alle har da vel lov å tenke seg hvordan det hadde vært å ha sex med en person. Man trenger nødvendigvis ikke å fortelle dette til partnere heller, så lenge man ikke krysser linjen og gjør det. Man har lov å tenke akkurat hva man vil, ingen har rett til å vite det.
Musemor Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 Fantsien kan ingen ta fra deg! Så lenge du ikke gjør noe annet har du ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.
Brunhilde Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 "Det er greit å skjerpe appetitten ute så lenge man spiser hjemme" pleide en venninne av meg å si. Jeg tror ikke man kan gå gjennom et langt liv uten å føle seg tiltrukket av andre enn den man har valgt å leve sammen med. Så lenge man ikke innleder noe forhold til den personen, hverken fysisk eller psykisk, kan jeg ærlig talt ikke se noe galt i det, snarere tvert i mot. Det bekrefter jo bare at man har evnen til å se, og det er slett ingen dårlig evne å ha!
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #7 Skrevet 6. februar 2005 Hvis man bare tenker på andre og aldri på partneren så er det jo noe galt i forholdet. Men å tenke på noen innimellom ser jeg ikke problemet i. Det vil jeg tro menn og gjør av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå