Gå til innhold

Mammabanden, mom life, refluksbarna + snap chat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om at mødre utleverer barna sine på denne måten?

Jeg synes det er så ille, det finnes ingen grense lenger virker det som.

Jeg kjenner til den ene moren som snaper for en av disse kontoene, og det er ikke så idyllisk som hun fremstiller det. Hva vil de oppnå egentlig? Jeg skjønner det ikke. Stakkars barn😏

Anonymkode: 6c286...864

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger dem ikke, ikke bloggere som blogger om barn heller. Det er nemlig den eneste måten å sørge for at folk slutter å utlevere barna - folk må slutte å like, legge til, se på og diskutere det. Da dør det ut. 

Anonymkode: 89854...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ganske stor forskjell på hvor mye de enkelte eksponerer barna. Noen av dem har jeg knapt nok sett barna til, mens andre er med i flere snapper hver gang de er på. Synes det er ålreit å følge med på andre mødre, og jeg synes det er helt greit at barn er med i enkelte snapper, men da i snapper der de ikke kan gjenkjennes. Det går da fint an å vise frem hverdagen som mor uten å filme barna noe særlig i det hele tatt, og i hvert fall ikke ansiktene deres. Jeg vil gjerne se hvordan andre fembarnsfamilier organiserer hverdagen, men ikke snap etter snap med unger som leker, tannpuss, legging, skravling eller hva det nå er. 

Hvis jeg ser noen bruker barna til å reklamere, da er det over og ut for min del. Klarer ikke ha noen respekt for folk som bruker barna sine til å reklamere for leker, tett etterfulgt av alle ambassadørene for det ene etter det andre. Please. Spar meg. Eller enda bedre: spar barna!

Anonymkode: fe006...ee2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...