Gå til innhold

Så min 17 år gamle datter onanere. Døren sto på vidt gap...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kom jeg tidligere enn vanlig hjem fra jobb fordi jeg ikke var helt i form. Gikk inn i gangen å hang fra meg klærene. Jeg hørte ganske høy musikk fra radioen på badet. Jeg visste at dattera mi var hjemme, så regna med at hun var der. Døra sto på vidt gap, så jeg gikk bort for å si ifra at jeg var hjemme. Men når jeg kommer bort til baderoms døra blir jeg helt paff. Det var ingen tvil, der står altså min datter splitter naken å onanerer. Hun står med ryggen til så hun ser meg ikke. Hun hørte meg heller ikke pga radioen. Heldigvis. Jeg bare går ut igjen å setter meg i bilen å venter. Venter en god stund før jeg går inn igjen. Da har hun nettopp kommet ut av dusjen. Jeg later som ingenting. Sier bare hei, og forteller grunnen til at jeg er tidlig hjemme. Ser hun blir rød i ansiktet å kan tenke meg hva som farer igjennom hodet hennes. Mulig hun er mer forsiktig neste gang.

Jeg vet at det veldig normalt å onanere, jeg gjør det selv også. Men bør jeg si det til henne at jeg så henne, eller bør jeg late som ingeting? Hun vet det jo ikke, men syntes det var litt pussig at hun ikke hadde lukket døren eller var litt mer forsiktig. Vil jo ikke se det igjen for å si det slik.

Anonymkode: 1eae5...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for all del ikke si det til henne. 

Hun trodde du ikke kom hjem, derfor var hun mindre sjenert enn hun ville ha vært ellers. 

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Og?

Anonymkode: fb872...eb7

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke si noe, da vil du bare ydmyke henne.

AnonymBruker
Skrevet

Javel.

Anonymkode: b4c1b...8f8

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting normalt med det!

Anonymkode: af1e1...798

Skrevet

IKKE SI NOE. Som datter hadde jeg sunket i jorden.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Ikke si noe, og bare la det være..

Anonymkode: 27b2e...60e

• Liker 2
Skrevet

Jeg slutter meg til resten her: For all del, ikke si noe.

Hun tenkte nok at dette var såpass nære på, at hun sikkert lukker døren neste gang.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ikke si noe

Anonymkode: a2eb4...c88

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig må du ikke si noe. Ville du ha blitt fortalt det, dersom noen hadde sett deg onanere?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke si noe! 

Anonymkode: 5e549...5ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en gang da jeg var veldig ung skrevet en egen erotisk novelle som jeg onanerte til 🙈😂 Jeg voktet den med falkeblikk. Men en gang hadde jeg mistet en side etter en liten kosestund i badekaret. Da jeg kom inn på badet og så den ligger der mens mamma stod og sminket seg.....

det er jo naturlig at hun hadde sett etter hva som lå der, men hun latet i allefall som ingenting. Dette er sikkert 16 år siden nå, og jeg får fremdeles lyst å rømme til andre siden av kloden når jeg tenker på det. 

IKKE si noe!! La henne leve med og dyrke  sjansen for at hun ikke ble sett. 

Anonymkode: 8ea7d...cbf

• Liker 21
Gjest padawan
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting normalt med det!

Ingenting normalt med å masturbere? Stått opp med feil bein i dag?

Endret av padawan
Skrevet

Se kynisk på det.
Det er naturlig å bli flau av og til, og det er bare bra å kunne takle det.
Ikke si noe, hun fattet det jo selv.

• Liker 1
Skrevet

Trodde vel hun hadde kåken for seg selv en stund til da, og ikke tok det så nøye med å lukke døra. Hun kommer nok til å gjøre det heretter, og du gjør nok best i å holde kjeft og late som ingenting. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg 17. Hadde mammaen min kommet til meg å fortalt dette hadde jeg flykta til en venn, og bodd der i minst en uke

Anonymkode: e97f8...ccc

• Liker 7
Gjest steinbukk79
Skrevet

Smell litt ekstra med dørene å syng når du kommer hjem neste gang å rope ut, JEG ER HJEMME......

Skrevet

Å fy søren ! Jeg kom til å tenke på den gangen jeg lå i stuen hjemme hos mamma, å onanerte med ett av hennes stearinlys! :skratte::skratte: Hun brukte det faktisk til å tenne lys ved en senere anledning !!:skratte::skratte::skratte:

• Liker 2
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe i en slik situasjon, det ville nok blitt svært pinlig for datteren din.

Jeg har selv en voksen datter, men da hun var 15-16 år fant jeg en dildo i senga hennes da jeg skulle skifte sengtøy. Jeg lot den selvsagt bare være. Nå som hun er voksen og vi har et veldig godt og åpent forhold har vi flirt godt av situasjonen. Hun visste selvsagt hva jeg hadde sett :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...