Gå til innhold

Sengetøyet er alltid for stort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Urk, har samme problem. Dynetrekket er for stort og passer ikke til dyna mi. Skikkelig irriterende! Når jeg tar på trekket, så prøver å dra dynna så godt ut, men ender opp med at dyna bare krøller seg etterhvert :roll: helt håpløst 

Anonymkode: 6aeb8...71f

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme problem her. Uansett hvor jeg kjøper dynetrekk hen, så er det for stort! Skjønner ikke hvorfor. Er det nye mål på de nye dynene? :klo: Ufattelig irriterende. Får ofte så krøller dyna seg og det blir jeg GAL av! Eneste som kan hjelpe er å sy inn trekket. Ellers har jeg ingen gode råd å komme med dessverre  😕

Endret av Christy89
Skrevet
10 minutter siden, Christy89 skrev:

Samme problem her. Uansett hvor jeg kjøper dynetrekk hen, så er det for stort! Skjønner ikke hvorfor. Er det nye mål på de nye dynene? :klo: Ufattelig irriterende. Får ofte så krøller dyna seg og det blir jeg GAL av! Eneste som kan hjelpe er å sy inn trekket. Ellers har jeg ingen gode råd å komme med dessverre  😕

Jeg har nettopp kjøpt ny dyne (220) og den passer helt perfekt i trekkene jeg har fra før. De er også 220. 

Anonymkode: 670bb...030

• Liker 1
Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp kjøpt ny dyne (220) og den passer helt perfekt i trekkene jeg har fra før. De er også 220. 

Hvor kjøpte du den da?

Endret av Christy89
Skrevet

Har dyre tykke vinterdyner fra kid 220 lengde. I begynnelsen kjøpte jeg sengetøy i 220 lengde, som regel fra KID, da de ofte har tilbud. ALLE sengetøyene er for store... så nå kjøper jeg. Kun sengetøy i lengde 200 til dynene våre på 220. De passer bedre, men synes fremdeles noen er i lengste laget.

Anonymkode: 2fe05...838

Skrevet
12 timer siden, Christy89 skrev:

Hvor kjøpte du den da?

Høie helårsdyne kjøpt på Jysk. 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Samme problem her. Kjøpte nettopp nye 140x220 trekk fra Høie til den tykke vinterdyna mi, men det er jo minst 20 cm til overs i lengden! Dyna mi er bare 3 år gammel og ikke noe rart med den.  Heretter skal jeg bare kjøpe 200 cm lengde i sengetrekk!! 

Anonymkode: b5758...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Veldig merkelig at trekkene er for lange. Har kjøpt sengetrekk 220 cm på Jysk, Kid og andre butikker og de passer alltid perfekt til våre 220 dyner. Snodige greier. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det høres helt snålt ut! Vi har 220-dyner, og dynetrekkene er passe lange. Vi har til og med flere forskjellige typer 220-dyner: sommer- og vinterdyner, hjemme og på hytta, og alt sengetøy passer på alle dynene! Og sengetøyet? Det er kjøpt både billig og dyrt, fra Kid, Princess, Hansen & Dysvik og Europris, bare for å nevne noen. 

AnonymBruker
Skrevet
På ‎10‎.‎01‎.‎2018 den 19.56, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å kjøpe nye dyner til alle i familien nå, men jeg synes det er så forvirrende. Tenkte at guttungen på fire år også skulle få voksenstørrelse på dynen sin nå, men jeg vil jo gjerne kjøpe noen "barnslige" dynetrekk som passer. På Kid og lignende butikker er det jo elendig utvalg, alt er enten pastellfarget eller med Cars, Frost osv. IKEA har noen fine barnetrekk i stor størrelse, men da er vi jo avhengig av å alltid kjøpe der. Ellos har trekk i andre størrelser enn norske standardmål, men de få store barnetrekkene jeg fant der er 210 lange, ikke 200 eller 220 som IKEA opererer med...

Anonymkode: 90edc...08d

Vi har handlet barnesengetøy i voksenstr på både jysk, lekebutikk, sparkjøp, Kid og Princess. Det varierer veldig hvilke motiver de har inne, etter hva som er populært, men over tid har vi fått tak i veldig mye variert!

Anonymkode: 8872a...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...