Gå til innhold

Filler i ansikt. Beste klinikk i Osloområdet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å ta en filler i ansiktet grunnet en liten "skavank". Men jeg vil ikke gjøre det hos hvilken som helst klinikk, kun det beste er godt nok hvis jeg først skal gjøre dette. Det blir i så fall restylane. Hvem bør jeg velge? Hva slags filler er best og varer lengst? Har googlet litt og skjønt at en spesialist med navn Julie Horne skal være flink. Stefan Truedsson er en annen som visst nok også er flink på feltet. 

Noen som har erfaring?

Anonymkode: 238d0...d3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Julie er ikke flink i mine øyne. Anbefaler Silje Austnes. 

Anonymkode: d9e19...f08

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Julie er ikke flink i mine øyne. Anbefaler Silje Austnes. 

Kan du begrunne det? :) 

Anonymkode: 3ff66...f51

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Kan du begrunne det? :) 

Jeg var først hos Julie, og fikk satt restylane i lepper. Satte også litt i kinn. Resultatet ble klumpete, og det ble satt for mye. Turte likevel å gå til Silje ifjor, og jeg elsker at hun er moderat, hun setter ikke sprøyter for å selge. Hun setter heller en moderat mengde, også kan man ta mer ved behov. 

• Liker 1
Skrevet

Lille Molekyl på St.Hanshaugen og EliteHelse på Aker brygge liker jeg veldig godt:)

Anonymkode: 98a32...c9a

Skrevet

Silje Austnes og de andre jentene på Beths Medispa.

Anonymkode: f2cfd...57b

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var først hos Julie, og fikk satt restylane i lepper. Satte også litt i kinn. Resultatet ble klumpete, og det ble satt for mye. Turte likevel å gå til Silje ifjor, og jeg elsker at hun er moderat, hun setter ikke sprøyter for å selge. Hun setter heller en moderat mengde, også kan man ta mer ved behov. 

Okei, takk for svar! 

Skrevet

Anbefaler Julie horne faktisk jeg da. Hun er veldig nøye. Bedre enn Silje austnes. Jeg gikk i blinde hos Silje. Julie rettet opp og nå er jeg fornøyd og fått resultatet jeg faktisk ville ha. Silje er veldig flink, men ikke god lytter. 

Anonymkode: 2712b...f8c

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Anbefaler Julie horne faktisk jeg da. Hun er veldig nøye. Bedre enn Silje austnes. Jeg gikk i blinde hos Silje. Julie rettet opp og nå er jeg fornøyd og fått resultatet jeg faktisk ville ha. Silje er veldig flink, men ikke god lytter. 

Synes Silje er flinkere til å gjøre ting naturlig. Hun er ikke en person som gasser på, og jeg ser stor forskjell på folk som går hos Silje og Julie. Sistnevnte er det ofte lett å se at de har gjort noe på, og hvis det er effekten man ønsker, er det mulig hun ikke er et så dumt valg. 

For min del lyttet Silje mer enn Julie, og gjorde resultatet naturlig. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Silje er flinkere til å gjøre ting naturlig. Hun er ikke en person som gasser på, og jeg ser stor forskjell på folk som går hos Silje og Julie. Sistnevnte er det ofte lett å se at de har gjort noe på, og hvis det er effekten man ønsker, er det mulig hun ikke er et så dumt valg. 

For min del lyttet Silje mer enn Julie, og gjorde resultatet naturlig. 

Vel, det er din opplevelse og mening. Jeg opplevde det motsatte. At Julie lyttet og gjorde meg naturlig og fin mens Silje var litt rask på labben og gjorde ting hun ikke skulle i tillegg til det hun skulle uten å spørre om jeg synes det var greit, og så rar ut etterpå. I tillegg kunne hun invitere meg for påfyll pga noe kampanjer enda jeg hadde nettopp tatt behandling og ikke trengte mer på flere måneder. Julie tar seg god tid. Er nøye. Presser meg ikke til noe. Hun spør om jeg er fornøyd og setter ikke mer enn det som blir naturlig. 

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg har 2 venninner som har vært hos Julie Horne, uavhengig av hverandre. Begge ble misfornøyd og fikk et resultat som så veldig kunstig ut med et stort hull i leppa oppe. Men det verste var at det ble lagt ut før og etterbilder av begge to uten tillatelse, og begge etterbildene var skikkelig redigert. De var veldig røde og store rett etter behandlingen, men på bildene Julie la ut var leppene perfekte. I kommentarfeltet skrev Julie at hun hadde brukt fundation eller noe sånn rundt leppene for å få bort det røde, men det stemte ikke med noen av venninnene mine, det hadde hun ikke gjort. De hadde tatt egne før/etterbilder og de kan ikke sammenlignes med de som ble lagt ut. Så det der et bare noe tull og redigert, og jeg har ingen tiltro til det som legges ut på siden hennes. Litt for perfekt spør du meg..

Anonymkode: be74b...f87

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...