Gå til innhold

Hva kan man rulle seg i??

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Hvilke muligheter er det liksom?

Var på lang tur i dag, og så at nemi rulla seg i et eller annet... tenkte ikke mer over det, men merka seinere at det lukta helt grusomt av bikkja :kvalm: det er seriøst det verste jeg har kjent!! Satt med vinduene oppe i bilen på vei hjem og holdt på å spy. rett i dusjen, og vaska henne ikke mindre enn 4 ganger!! men fortsatt kan jeg merke lukta litt :o er det mulig?? det som er det rare er at jeg har kjent nøyaktig denne lukta før! da var vi på et jorde, hun rulla seg og lukta akkurat sånn etterpå.

Hva kan det være liksom? jeg har aldri lukta noe verre tror jeg... lukta noe som kanskje ligna på råtten hønsemøkk. utrolig sterkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg tror regelen er;" Jo sterkere lukt,jo bedre".Lurva vår ruller seg uten unntak i de sterkest duftende drittflekkene hun finner, og GJERNE sånt som lukter råtten hestemøkk.Og så er hun såååå fornøyd og blid etterpå :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min forrige hund (som jeg hadde veldig kort og derfor skjelden snakker om) rullet seg med stor velvære i en (heldigvis) død huggorm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelt oppkast og råtten fisk (m/mark & fluer) er det verste jeg har vært borte i. Sistnevnte tok det flere runder i dusjen å bli kvitt. Jeg kunne faktisk lukte bikkja i mørket lenge før jeg så eller hørte ham!

Dyrekadavre er ellers veldig populært har jeg skjønt... Moralen i hundeverdenen må være at jo verre det lukter jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være glad hunden din ikke ruller seg i kumøkk' date=' og da gjerne fersk.. Sånn en vår lille ramp..[/quote']

"Ahh... Det er noe av det HÆRLIGSTE å rulle seg i!! :P "

Det var det min hund som sa! Ikke jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo verre det lukter, jo bedre er det å rulle seg i!

Noen sier jo at de ruller seg for å kamuflere sin egen lukt og snike seg innpå "byttet" sitt. Det er i såfall urkomisk, min kjære gamle som nettopp døde ELSKET å fange humler. Hun kunne stå i timesvis og stirre på en blomst og se etter humler. Når det kom en drepte hun den og så rullet hun seg på den :o . Se det for dere, at hun gjør det for å skjule seg for humlen!!!! :hoho: Jeg mener, en hund på 22 kg som skal skjule lukten sin for en minihumle så den ikke skal oppdage henne??? Urkomisk synes jeg... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råtten fisk (m/mark & fluer) er det verste jeg har vært borte i. Sistnevnte tok det flere runder i dusjen å bli kvitt. Jeg kunne faktisk lukte bikkja i mørket lenge før jeg så eller hørte ham!

Har skjedd med min også - til og med flere ganger etter hverandre, fordi jeg ikke klarte å finne kilden(utrolig i selv selv, sånn som det lukter).

Det tok over en uke med omtrent daglig vask før de ekle, stinkende, fettete flekkene forsvant helt fra pelsen. :kvalm: De kom snikende tilbake selv om hun var skrubbet med såpe og spylt flere ganger.

Æsjæsjæsj!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...