AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg ønsker meg barn , så inderlig.. er 10 år yngre enn han jeg er sammen med.. så slenger han argumentet for å ikke få barn: "det er som mamma sier; hvis vi får barn nå er jeg 60 når det flytter ut- og hvis jeg ikke trives med barn har jeg ødelagt resten av livet.. mange blir jo ikke eldre en 60" :O morsbinning på høyt nivå.. han spiser neste. Alltid hos henne, hun dikterer hele tiden hva han (vi)skal gjøre i helgene, og er den som bestemmer hvor skapet skal stå... grrrr... bare så skuffet... mulig jeg er singel i morgen - for jeg orker ikke mer av svigers .. Anonymkode: 87dea...a5e 7
Gjest chisandra Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Å ha en mann med så sterke morsbindinger i voksen alder vil alltid irritere deg - stadig mer. Ikke får de løsrevet seg såpass sent i i livet heller. Skjønner deg godt, jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Er jo ikke svigermor som er problemet, men at kjæresten din ikke vil ha barn og har rimelig infatile meninger siden han mener barn ødelegger livet hans. Ødla han livet til mora si liksom? Anonymkode: 051a7...7a9 31
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker meg barn , så inderlig.. er 10 år yngre enn han jeg er sammen med.. så slenger han argumentet for å ikke få barn: "det er som mamma sier; hvis vi får barn nå er jeg 60 når det flytter ut- og hvis jeg ikke trives med barn har jeg ødelagt resten av livet.. mange blir jo ikke eldre en 60" :O morsbinning på høyt nivå.. han spiser neste. Alltid hos henne, hun dikterer hele tiden hva han (vi)skal gjøre i helgene, og er den som bestemmer hvor skapet skal stå... grrrr... bare så skuffet... mulig jeg er singel i morgen - for jeg orker ikke mer av svigers .. Anonymkode: 87dea...a5e hvor lenge har dere bodd sammen? jeg synes det er veldig fint du sier du ønsker barn. Du kommer til å bli en god mor! Anonymkode: 2aeea...6d5 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor lenge har dere bodd sammen? jeg synes det er veldig fint du sier du ønsker barn. Du kommer til å bli en god mor! Anonymkode: 2aeea...6d5 3 år.. svigers bor i nabohuset.. Anonymkode: 87dea...a5e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Det der kommer aldri til å gå. Han vil ikke kutte navelstrengen, dessverre. Er nok for mammadalt og for gammel til det. Anonymkode: 8d424...2f1 17
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 16 minutter siden, chisandra skrev: Å ha en mann med så sterke morsbindinger i voksen alder vil alltid irritere deg - stadig mer. Ikke får de løsrevet seg såpass sent i i livet heller. Skjønner deg godt, jeg. Takk Anonymkode: 87dea...a5e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Her er det jo mannen som er problemet. Enten kan han ikke lage sine egne meninger og mål for livet, eller så bruker han moren som unnskyldning. Om han i en alder av 40 ikke er sikker på om han ønsker barn, så ville jeg tenk at å fortsette forholdet ville mest sannsynlig betydd å forbli barnløs. Anonymkode: 43e2e...51a 15
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der kommer aldri til å gå. Han vil ikke kutte navelstrengen, dessverre. Er nok for mammadalt og for gammel til det. Anonymkode: 8d424...2f1 Frykter også det .. Anonymkode: 87dea...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 år.. svigers bor i nabohuset.. Anonymkode: 87dea...a5e Kanskje svigermor er redd mammadalt-sønnen hennes sender barna over til henne hele tiden . Hvor gammel er han? Anonymkode: 051a7...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje svigermor er redd mammadalt-sønnen hennes sender barna over til henne hele tiden . Hvor gammel er han? Anonymkode: 051a7...7a9 Godt over 40.... Anonymkode: 87dea...a5e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #12 Skrevet 9. januar 2018 Det er jo mannen som er problemet. Hvorfor skylder du på svigermor? Anonymkode: c2d40...394 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #13 Skrevet 9. januar 2018 Det er jo ikke moren hans du skal hate , det er hans egen feil som har sånne holdninger til barn, og som tar sånn etter henne. Altså, ja hvis du vil ha barn bør du kjappe deg å dumpe og finne en annen mann! Selvom han skulle gå med på å bli pappa til slutt så vil han jo aldri endre de holdningene han viser nå. Barnet vil aldri være 100% ønsket, og han vil sikkert ukentlig tenke "jeg visste vi aldri skulle fått barn!" når ungen skriker, bæsjer, er syk, når han må bli med på foreldremøter, når ungen krangler i puberteten osvosv. Anonymkode: c0e5d...469 11
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #14 Skrevet 9. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo mannen som er problemet. Hvorfor skylder du på svigermor? Anonymkode: c2d40...394 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke moren hans du skal hate , det er hans egen feil som har sånne holdninger til barn, og som tar sånn etter henne. Altså, ja hvis du vil ha barn bør du kjappe deg å dumpe og finne en annen mann! Selvom han skulle gå med på å bli pappa til slutt så vil han jo aldri endre de holdningene han viser nå. Barnet vil aldri være 100% ønsket, og han vil sikkert ukentlig tenke "jeg visste vi aldri skulle fått barn!" når ungen skriker, bæsjer, er syk, når han må bli med på foreldremøter, når ungen krangler i puberteten osvosv. Anonymkode: c0e5d...469 La oss bare si dere ikke har møtt svigermor... før gutten ble sammen med meg hadde hun nesten greid å overbevise han om at han ikke kunne ha dame. nå har hun overbevist han om at han ikke kan ha barn. - så da har han snart ikke dame.. morsbinding er mors feil. Anonymkode: 87dea...a5e 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #15 Skrevet 9. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt over 40.... Anonymkode: 87dea...a5e Han har vel gjerne barn fra før av? Da er det virkelig et poeng om han orker å begynne på nytt! Da får han veldig mange år med barn og veldig få år å bare nyte... Anonymkode: 974c7...7a3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #16 Skrevet 9. januar 2018 Jeg var sammen med en mann som lot sin mor bestemme det meste. Hun bestemte hva han skulle gjøre i helgene, hvilken bil han hadde osv. Da hun bestemte at han skulle slå opp med meg, var det egentlig helt greit. Det var UTROLIG slitsomt med en så dominerende sjef i livet mitt. Anonymkode: f5b82...b50 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. januar 2018 #17 Skrevet 9. januar 2018 Mannen din er hjernevaska av moren sin, tror jeg ville tatt stikkavbussen og funnet meg en ny fyr som har et normalt forhold til familien sin. Dette kommer ikke til å gå bra. Første bud er i hvert fall å flytte lengre unna henne, men du kommer til å slite med henne så lenge hun lever. Du kan jo håpe på at hun har rett når hun sier at de fleste ikke lever særlig lengre enn 60 år Spør henne om livet hennes ble ødelagt fordi hun fikk barn?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #18 Skrevet 9. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har vel gjerne barn fra før av? Da er det virkelig et poeng om han orker å begynne på nytt! Da får han veldig mange år med barn og veldig få år å bare nyte... Anonymkode: 974c7...7a3 Nei, han har ikke hatt barn .. Anonymkode: 87dea...a5e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #19 Skrevet 23. januar 2018 Huff, så slitsomt. Jeg føler med deg! Har du snakket med han om det? Anonymkode: 0bda1...57c 1
Honey Dew Skrevet 23. januar 2018 #20 Skrevet 23. januar 2018 På 8.1.2018 den 23.55, AnonymBruker skrev: 3 år.. svigers bor i nabohuset.. Anonymkode: 87dea...a5e Kvitt deg med han og flytt langt bort 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå