AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Bor alene med 3 barn. Jenta fikk vannkopper i dag, de skal til sin far på torsdag. Vet han er usikker på alt, kommer nok til å si at hun må være hos meg til hun er bra. Saken er at jeg skal til London på torsdag. Hadde du bare kansulert hele turen? Anonymkode: ee06a...ca0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor alene med 3 barn. Jenta fikk vannkopper i dag, de skal til sin far på torsdag. Vet han er usikker på alt, kommer nok til å si at hun må være hos meg til hun er bra. Saken er at jeg skal til London på torsdag. Hadde du bare kansulert hele turen? Anonymkode: ee06a...ca0 Er du selv vaksinert eller har hatt vannkommer? Du kommer ikke inn på et fly om du har utbrudd av vannkopper, enten det er på vei til eller fra London. Om reiseforsikringen din dekker opphold i London dersom du får utbrudd der borte, bør du og undersøke. Du får i tilfellet ikke fly hjem igjen før siste vannkopp er tørket inn. Ikke så farlig vil du kanskje mene, ingen trenger å forstå eller vite at du har vannkopper når du sjekker inn. Men du kan faktisk bli ganske syk i flyhøyden med vannkopper. Må flyet da gå ned på grunn av deg, så kan dette bli kjempedyrt og noe du kanskje ikke te ker over i dag. Er det flere barn og en har vannkopper så er de andre på vent med vannkoppeutbrudd. Hbor syk barnet er er avgjørende for om hun skal flyttes til sitt andre hjem. Anonymkode: 2c0a7...979
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Hun har ikke feber. Jeg skulle egentlig på kjæreste tur mens barna var hos far. Både kjæresten og jeg har hatt vannkopper. Lurte mer på å kutte turen pga eks er usikker når barna blir syke. Anonymkode: ee06a...ca0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Hun har ikke feber. Jeg skulle egentlig på kjæreste tur mens barna var hos far. Både kjæresten og jeg har hatt vannkopper. Lurte mer på å kutte turen pga eks er usikker når barna blir syke. Anonymkode: ee06a...ca0 Går det ikke an å se det an til torsdag morgen f.eks? Det kan jo hende hun er over det verste da. Om søsknene er smittet av henne tar det jo et par uker før de blir syke. Anonymkode: f96e8...6c2
Ulrikke Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Jeg kjenner ikke din eks, men snakk med ham da.... Fortell at hun har vannkopper, men send med diverse remedier, gi ham tips osv... Fortell at du har bestilt tur og at du vet at han er usikker i forhold til sykdom, men at han bare må smøre inn ungen og gjøre det så behagelig som mulig for henne. Når brøt det ut? Det har jo også litt å si i sykdomsforløpet her.... Synes det er for ille å avbestille en Londontur på grunn av noe sånt.... Men er det av hensyn til faren du vil avbestille, eller fordi DU er ukomfortabel når han er usikker?
Arkana Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 Jeg må innrømme at jeg kan ikke skjønne at dette er en sak en gang. Han er like mye hennes forelder som du er, selvfølgelig skal han ha henne selv om hun er syk (det er jo ikke akkurat alvorlig sykdom) og du drar på din planlagte tur. At han er usikker synes jeg ikke er spesielt viktig, det er helt normalt at man som forelder er usikker av og til, og han blir ikke mindre usikker om han skal unngå alle mulige situasjoner han ikke føler seg 100% trygg på. 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #7 Skrevet 14. januar 2018 Jeg sende 2 unger til far og de hadde begge vannkopper. Sende mes salve og paracet. ( Ibux er falig for barn med vannkopper btv). Han googla seg fram på vannkoppene og klarte seg helt fint. Ikke unnervuder mannen og skjem han bort. Det gjør ikke han mot deg heller! Anonymkode: b2da2...5de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå