AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har bestilt meg tur hjem til påskeferien. Det er veldig dyrt å fly, så da bestilte jeg like så godt for påskeferien og uka etterpå, siden ingen av undervisningen jeg har er obligatorisk. Men, så er det slik at man må ha hatt en fremføring på et seminar for å få ta eksamen, og jeg har igjen tre seminar (hvor det ene er den uka jeg skal hjem). Altså er det bare to seminar igjen hvor jeg MÅ få hatt fremføring. Problemet er at det bare er et visst antall som får ha hvert seminar. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, for tenk om jeg ikke får hatt før jeg reiser hjem. Må jeg gå hele året om igjen eller hva? Anonymkode: 37c55...08b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Hvorfor spør du ikke om du kan ta det før du reiser da? Jeg opplever de fleste emneansvarlige jeg har truffet som imøtekommende og fleksible når det gjelder dette. Anonymkode: 23aa6...83a 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Bare å si fra at du skal være borte en uke, og hør om du kan få framføre først eller noe? Er neppe noe problem i det hele tatt Anonymkode: 01c0e...9af
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du ikke om du kan ta det før du reiser da? Jeg opplever de fleste emneansvarlige jeg har truffet som imøtekommende og fleksible når det gjelder dette. Anonymkode: 23aa6...83a 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å si fra at du skal være borte en uke, og hør om du kan få framføre først eller noe? Er neppe noe problem i det hele tatt Anonymkode: 01c0e...9af Tror dere det? Jeg håper det! Har følt at de har en litt sånn «synd for deg»-holdning, men jeg er nok bare litt paranoid. Skal spørre! Anonymkode: 37c55...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå