AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har hatt los inntil nå, men vil bytte til fjordkraft. Det virker jo mye billigere? Samt at de tilbyr veldig rimelige mobilabonnement om man bruker dem som strømleverandør. Noen som har erfaringer med dem? Anonymkode: d6e53...26c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Fikk en selger på døra som lovet gull og grønne skoger, byttet, og fikk telefon fra gammel leverandør om bedre avtale. Den avtalen Fjordkraft presenterte som mye bedre viste seg å være dårligere enn avtalen jeg allerede hadde, og jeg endte opp med en enda bedre enn jeg hadde fra før da jeg byttet tilbake. Vet ikke om de er billigst eller best, men Gudbrandsdals energi eller hva de heter er nok blant de billigste. Ikke det jeg har da. Anonymkode: aa7e4...665
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Jeg bytta også til Fjordkraft. Som over ble lovet gull og grønne skoger, SÅ mye billigere og like bra som forrige leverandør. Skulle få nettleie og strøm på samme regning (hadde ikke det før) og de hadde en like bra app som man kunne se forbruket på. Fikk dobbelt så høy strømreining, nettleie regningen kom for seg selv og de hadde ingen app. Byttet tilbake. Noe dritt. Anonymkode: bb311...2b0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Fjordkraft har jo bare dårlige tilbakemeldinger. Hadde holdt meg langt unna. Anonymkode: 016aa...551
Gjest GiftMann38 Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Jeg har kjempegod erfaring med Fjordkraft og anbefaler dem til alle jeg møter. Tar du spotpris-kontrakt så er prisen den samme overalt, men de har jo masse ekstratilbud og ikke minst mobilabonnementer.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 Jeg hadde Fjordkraft. Byttet til Hafslund. Det var et helvete å si opp. For et mas! Anonymkode: 2114c...27a 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Bytte fra fjørdkraft forrige måneder. De var kjempe dyrt strøm. Er med Norges energi nå Anonymkode: 65855...177 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå