AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Det jeg mener med ikke-vestlige er at de ikke ser ut som de er av europeisk opprinnelse. Dette kan i noen tilfeller gjelder personer fra Italia, Hellas og Spania. På grunn av islamske erobringer i området, som senere ble slått tilbake. Om jeg vil gjette, ut fra facebook, kan det se ut som omtrent 1/4 par blant norske kvinner er med en som ikke er av europeisk opphav. Mens det blant norske menn kanskje er 1/6-1/8. Det er alltid litt vanskeligere å nøyaktig kalkulere antallet blant menn, siden de sjeldnere er aktiv på facebook. Jeg leste på SSB sine sider at kun 60 prosent av barn som blir født, har foreldre som begge har to besteforeldre som er fra Norge. Her er naturligvis de med en svensk, dansk, finsk, britisk slektning med og. Er ikke det enormt få barn i dag som blir født av to etnisk norske? Anonymkode: 79f31...631
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Det er jo naturlig det når 1/4 av norske menn er blitt for egoistiske til å få barn. Anonymkode: 2c8f6...a65
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, T-Rex skrev: Statistisk sentralbyrå er din venn. Kanskje. De har ikke slike tall. Anonymkode: 79f31...631
T-Rex Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: De har ikke slike tall. Anonymkode: 79f31...631 Sannsynligvis. Hvis du gidder å lete.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Ja, jeg vil si ca 1 av 4 par er blandingspar. Bare koselig det Mangfold er bra, og kjærlighet er vakkert! Anonymkode: cab48...e20
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 12 minutter siden, T-Rex skrev: Sannsynligvis. Hvis du gidder å lete. De har valgt å ikke registrere det. Uansett så kan de ikke i like stor grad registrere samboerskap. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vil si ca 1 av 4 par er blandingspar. Bare koselig det Mangfold er bra, og kjærlighet er vakkert! Anonymkode: cab48...e20 Nå tenke jeg helst på hvor mange av hvert kjønn. Poenget var i hvor stor grad det ble en skjevhet i samfunnet på grunn av den store innvandringen av menn. Jeg vil ikke si at det er så voldsomt flott. Anonymkode: 79f31...631
BerntHulken Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo naturlig det når 1/4 av norske menn er blitt for egoistiske til å få barn. Anonymkode: 2c8f6...a65 Eller er homofile, kan ikke få barn, blir valgt bort av kvinner, har store psykiske problemer, alkoholproblemer eller andre rusproblemer +++. Hvis du er ute etter en estimering på hvor mange menn som er for egoistiske for å få barn er det kanskje 1 av 10.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 52 minutter siden, stf skrev: Eller er homofile, kan ikke få barn, blir valgt bort av kvinner, har store psykiske problemer, alkoholproblemer eller andre rusproblemer +++. Hvis du er ute etter en estimering på hvor mange menn som er for egoistiske for å få barn er det kanskje 1 av 10. Naturligvis er det hun sier bare tull. Så og si alle ønsker barn, men kanskje ikke når de er mellom 0-26. Anonymkode: 79f31...631 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #10 Skrevet 9. januar 2018 Er det virkelig så mange som 1/4 som er i blandingsforhold? For det tror ikke jeg. Kjenner en god del, og kjenner kun en kvinne, som er gift med en utenlandsk mann. Kjenner 4 menn med utenlandsk kone. Hvor gammel er du? Tenker siden du bruker statistikk fra facebook. For de fleste av mine venninner og meg inkludert var sammen med utenlandske menn da vi var unge. Da var vi ikke ute etter noe seriøst, så da spilte det ikke så stor rolle, hvilken religion eller verdier han hadde. Da holdt det at han var kjekk og morsom. Men vi har alle endt opp med norske menn, da vi etablerte oss. Bortsett fra hun ene. Samme med kollegaene mine og, de norske har norske menn. Anonymkode: 72eda...8bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå