Gå til innhold

Å sitte VED SIDEN AV hverandre på date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er INGEN jeg vet om som tenker det er normalt å sitte ved hverandre på første date.. 

Hvordan kan jeg gjøre sånn at vi sitte ved hverandre på første date uten at han tenker jeg er rar som ikke vil sitte rett foran med nær øyekontakt? Tenk om servitøren velger oss en plass med to stoler rett foran hverandre på et RUNDT bord.... 

Jeg syns det kan virke litt stivt å sitte rett foran når det blir akward silences... 

Anonymkode: c0610...ac4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er koselig og litt mer intimt å sitte ved siden av hverandre, evt på hver sin side av et hjørne.  Det er lettere å ta litt på den andre, og er stemningen rett, så går det an å snike seg til et kyss.. 

Anonymkode: ac77e...1ab

• Liker 1
Skrevet

Gi han en håndjager under bordet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter alltid ved siden av dama jeg går ut med.

Syntes det er behagelig med tanke på å slippe konstant øyekontakt.

Og mer intimt skulle man få så god kontakt at kosing/klining er naturlig.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere bestemt sted allerede eller kan du foreslå steder du vet det er "free seating" og naturlig å sitte ved siden av hverandre?

For meg funker det fint å ta et halvt glass vin før en førstedate. Da blir jeg mer komfortabel og avslappet ;)

Anonymkode: 93c61...66c

AnonymBruker
Skrevet

Velg et sted som har sånn sittekroker/båser , f eks peppers eller egon, også lar du han sette seg innerst først, også sier du mens du setter deg ved siden av "jeg setter meg her jeg også, er så mye diggere enn stol " .

Anonymkode: 962cb...3fc

AnonymBruker
Skrevet

Man går virkelig ikke på date på Egon eller Peppes. 

Anonymkode: b0dbd...dd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Møt hverandre i en litt classy bar, sitt ved bardisken. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å sitte med ryggen mot lokalet, så dersom den andre setter seg inn mot veggen først og det er sånn sofa, setter jeg meg på samme side, og sier at jeg håper det er greit at jeg sitter der. Spør de hvorfor svarer jeg på det. Er det ikke "sofa" prøver jeg å sette meg i vinkel, det er en fin mellomting mellom intimt og formelt, dersom bordene legger til rette for det. 

Anonymkode: 243e9...d63

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man går virkelig ikke på date på Egon eller Peppes. 

Er da mange som gjør det, kjempekoselig. Nå må du legge fra deg uvanen med å dømme så fælt, og sette regler for andre/annta at alle mener det samme som deg. Meget uattraktiv egenskap 

Anonymkode: de36f...65e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis bordet et lite er det greit å sitte rett overfor, hvis ikke er det ved siden av som gjelder. Men det har ingenting med øyekontakt å gjøre, øyekontakten er noe av det viktigste med en date spør du meg. Vil sitte nærme fordi det er lettere å komme forbi intervjupraten og se om vi har kjemi på et litt mer intimt plan :)

Jeg synes du bør slippe kontrollen litt og tenkte at det ikke er så farlig om en date blir litt klein. Det fine med de kleine stillhetene er at det er kleint for begge. 

Anonymkode: fb6c7...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...