AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Hei! Den 21 desember la jeg inn en ordre på en nettbutikk, og betalte den med kort. I dag etterlyste jeg varen, og fikk mail om at butikken ble nedlagt og stengt den 15 desember. (De hadde tydeligvis ikke stengt nettbutikken..) Har jeg noen rettigheter eller kan jeg bare anse de pengene som tapt? Anonymkode: 6238f...b38
Gjest Husmusa70 Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Skrev de at de ikke vil betale deg tilbake pengene?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 De skulle sjekke det opp, kanskje jeg bare tar sorgene på forskudd Anonymkode: 6238f...b38
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Kontakt kortselskapet, først som sist. Anonymkode: c3119...885
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt kortselskapet, først som sist. Anonymkode: c3119...885 Takk, kontakter Klarna Anonymkode: 6238f...b38
prt90 Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, kontakter Klarna Anonymkode: 6238f...b38 Det er ikke klarna du skal ta kontakt med, men banken din.
Gjest Tom Bäcker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 TS skal ta kontakt med den som formidler betalingen. Hvis TS skal betale med Klarna, så skal TS ta kontakt med Klarna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå