AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 ALLE, og raskt. Også blir jeg veldig trist når de forsvinner igjen, for det gjør jo de fleste, litt vanskelig for alle å samle på alle mennesker man møter! Har begynt å unngå å ha så mye med folk å gjøre pga. dette... Hva kan være galt med meg, mon tro? Andre med samme problem? Hjelp? Anonymkode: 464ef...f02 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat sånn er jeg også! Glemmer liksom at jeg akkurat har møtt personen og snakker i vei som vi alltid har vært venner. Blir engasjert og bryr meg om personen. Noen forblir jo venner, men som oftest møtes man kanskje aldri igjen til og med... Har lurt litt selv på hva som er galt med meg, men jeg tror vi kanskje bare ikke helt passer inn i den norske kulturen. Var en jente jeg snakket masse med på den forrige jobben min, som også ble veldig glad i meg, og hun (hun er utenlandsk) sa at det er så sjeldent man møter nordmenn som er som meg, de fleste snakket nesten ikke med henne og de hun snakket med ble aldri personlige, så hun synes det var så koselig at jeg begynte der. Nå er jeg norsk selv altså, men jeg er også en veldig varm og følsom person og familien min har alltid tullet om at jeg har latinerblod i meg (litt ironisk siden jeg egentlig er ganske beskjeden). Kanskje vi burde bli venner Anonymkode: b2b87...8de
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Les om høysensitivitet og følelsesmenneske Anonymkode: a5549...3a9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 Sånn er jeg også, ikke at jeg kaster meg over folk men begynner liksom å prate med andre og hvis jeg får kontakt har jeg lyst å fortsette å ha kontakt, men det er nok ikke gjensidig alltid, og jeg syns det er trist mange ganger. Anonymkode: 9715e...b39
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Det er slike mennesker dere som er energityver og ikke har antenner nok til å vite når nok er nok. Oppegående mennesker trekker seg gjerne unna slike som dere. Anonymkode: 86bac...c58
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er slike mennesker dere som er energityver og ikke har antenner nok til å vite når nok er nok. Oppegående mennesker trekker seg gjerne unna slike som dere. Anonymkode: 86bac...c58 Jepp. Anonymkode: a98e3...e75
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 Hvis man skulle ha fortsatt å ha kontakt med alle man møter, ville det ha blitt helt umulig. Hadde ikke fått gjort noe annet enn å sjonglere mellom folk døgnet rundt. Er det så vanskelig å skjønne? Anonymkode: 8391c...030
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #9 Skrevet 11. januar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er slike mennesker dere som er energityver og ikke har antenner nok til å vite når nok er nok. Oppegående mennesker trekker seg gjerne unna slike som dere. Anonymkode: 86bac...c58 Hva vet du om hva slags mennesker "vi" er? Folk er forskjellige. Energityv er nok det siste jeg er, i hvert fall. Jeg er ganske innadvendt og roligere enn de fleste, foretrekker å ha det stille om jeg får velge. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man skulle ha fortsatt å ha kontakt med alle man møter, ville det ha blitt helt umulig. Hadde ikke fått gjort noe annet enn å sjonglere mellom folk døgnet rundt. Er det så vanskelig å skjønne? Anonymkode: 8391c...030 Nei, det er ikke vanskelig å skjønne. Jeg synes bare det er slitsomt å bli så glad i alle og lurte på om jeg er rar eller om andre hadde det på samme måte. Jeg forsøker ikke å samle på alle jeg ser heller. På 1/10/2018 den 1.55, AnonymBruker skrev: Les om høysensitivitet og følelsesmenneske Anonymkode: a5549...3a9 Ok! På 1/8/2018 den 22.02, AnonymBruker skrev: Akkurat sånn er jeg også! Glemmer liksom at jeg akkurat har møtt personen og snakker i vei som vi alltid har vært venner. Blir engasjert og bryr meg om personen. Noen forblir jo venner, men som oftest møtes man kanskje aldri igjen til og med... Har lurt litt selv på hva som er galt med meg, men jeg tror vi kanskje bare ikke helt passer inn i den norske kulturen. Var en jente jeg snakket masse med på den forrige jobben min, som også ble veldig glad i meg, og hun (hun er utenlandsk) sa at det er så sjeldent man møter nordmenn som er som meg, de fleste snakket nesten ikke med henne og de hun snakket med ble aldri personlige, så hun synes det var så koselig at jeg begynte der. Nå er jeg norsk selv altså, men jeg er også en veldig varm og følsom person og familien min har alltid tullet om at jeg har latinerblod i meg (litt ironisk siden jeg egentlig er ganske beskjeden). Kanskje vi burde bli venner Anonymkode: b2b87...8de Nå er ikke jeg sånn superpratsom egentlig, så mulig du hadde blitt litt lei av meg, men jeg svarer hvis du snakker til meg da -TS Anonymkode: 464ef...f02
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #10 Skrevet 11. januar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er slike mennesker dere som er energityver og ikke har antenner nok til å vite når nok er nok. Oppegående mennesker trekker seg gjerne unna slike som dere. Anonymkode: 86bac...c58 Ikke egentlig Hvert fall ikke i mine tilfeller. Folk liker meg generelt godt, men det er jo ikke alle det er naturlig å bli venn med. Greia for meg er at jeg lurer på hvordan det går med andre selv om jeg ikke har kontakt med dem, nettopp fordi jeg bryr meg om andre. Som et eksempel, for seks år siden jobbet jeg i barnehage, og en av barna fikk jeg veldig god kontakt med. Savner han fremdeles og lurer på hvordan det går med han (altså tenker ikke på han ofte da, men sånn innimellom). Jeg har aldri fått høre annet enn at jeg er veldig koselig å være rundt, at jeg har masse omsorg for folk og at vennenene mine ikke hadde visst hva de skulle gjort uten meg. Så at jeg stjeler energi tror jeg ikke på, ikke tar jeg mye plass heller da jeg er ganske beskjeden og stille, men jeg har mye følelser og har et veldig levende kroppspråk. Anonymkode: b2b87...8de
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #11 Skrevet 11. januar 2018 Jeg er motsatt. Jeg blir fysisk dårlig av andre mennesker. Anonymkode: 9b215...28e 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #12 Skrevet 11. januar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er motsatt. Jeg blir fysisk dårlig av andre mennesker. Anonymkode: 9b215...28e Samme her. Anonymkode: dbce2...a4d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #13 Skrevet 11. januar 2018 Hva er grunnen til at du knytter seg så raskt til andre? De fleste jeg møter er ganske overfladiske de første gangene vi møtes. Anonymkode: e41e4...26b
BerntHulken Skrevet 11. januar 2018 #14 Skrevet 11. januar 2018 (endret) . Endret 22. april 2018 av stf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå