Gå til innhold

Lesbisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mistanke om at min kone er lesbisk, men det er vanskelig å snakke med henne om det. Hun avviser det ikke, men sier jeg bare er ekkel når jeg spør om det. Hun er en del eldre enn meg og har egentlig aldri tatt noe initiativ til sex. Vi hadde sex frem til det andre barnet ble født og etter det har det vært helt stopp. Vi har ikke hatt sex på 8 år. Hun kan snakke svært begeistret om andre damer hun møter, hvor elegante de er, vakre øyne etc. Eller som hun svarte når jeg spurte om hun liker å se på vakre damer: De er som vakre blomstrer, mens menn er som trær og hvem liker vel å se på trær.

Hun er vel det man kan beskrive som en selvstendig og sterk kvinne og har sine interesser, venner, jobb, god utdannelse osv. Jeg kan ikke se for meg at hun på noen som helst måte søker en eller annen trygghet ved å være gift med meg.

På mange måter føler jeg litt som om jeg er brukt som "donor" sånn at hun kunne få seg barn - dette har jeg spurt om, med det svar: Det løper mange menn etter meg og hvis det var alt jeg var ute etter hadde jeg ikke trengt å velge deg.

Siden vi ikke har hatt sex på så lang tid, har det kommet til et punkt hvor jeg har sagt at da har sex med andre og det har hun egentlig ikke brydd seg noe om. Så nå får jeg gjøre hva jeg vil, med hvem jeg vil. 

Har prøvd å snakke, men svært vanskelig å få til, da jeg stort sett alltid får beskjed om at jeg forstyrrer henne med det hun holder på med.

Som nevnt er hun en del år eldre enn meg og dette er noe hun har bevist holdt hemmelig for meg. Jeg må innrømme jeg har stolt på henne hele tiden, men det å finne ut at hun er 13 år eldre når hun er gravid er ikke særlig gøy, spesielt når løgnene fortsatte (noe som jeg også trodde på)

Så, hva tror dere? kan hun være lesbisk, har hun brukt meg for å få barn og trenger nå en "mannsrolle" for barna eller har hun bare blitt lei meg og gir f?

Skilsmisse er komplisert og med våres helt forskjellige geografiske bakgrunn så kommer det til å bli et valg for barna, enten se meg eller moren, men begge deler kommer ikke til å gå.

Anonymkode: b1321...4b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig for oss å vite om hun er lesbisk eller ei, det kan jo være flere grunner til at dere ikke har sex lenger. Men 8 år (!) Da må jeg si at du har vært tålmodig!

Snakker dere ikke sammen? Det må jo har vært et tema opptil flere ganger i løpet av de åtte årene?

Det jeg imidlertid reagerer mest på er at hun løy på alderen, og så til de grader! Hvor lenge kjente dere hverandre før dere fikk barn? Det er jo normalt å snakke om fortid, skolegang, russetid, musikk, filmer osv hvor det naturlig kommer frem det med alder og årstall. Trodde du dere var jevngamle? Stusset du aldri over at noe ikke stemte? 

Og så; ønsker du å bli i ekteskapet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...