Gå til innhold

Hva er dine krav til en partner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han må være høy, 180cm er laveste grense. Hvis han er lavere må han kompensere STERKT på et annet område. 

Ikke være utlending fra Afrika, Midtøsten og Asia. Utlendinger fra Norden/Europa/USA er OK, men bare så lenge de kan snakke på mitt språk. Aldri i verden om jeg gidder å snakke engelsk hele tiden. 

Holder på med utdanning/har en god jobb. Jeg liker å reise både innenlands og utenlands, i tillegg til ferieboliger. Dette kommer ikke til å fungere med NAV "lønn" eller Rema1000 lønn. 

Være ryddig/renslig. Om han er en potetsekk og slenger rundt seg med rot, matrester i vasken og slike nasty ting, kommer jeg med glede til å lage et helvete for han. 

Ikke ha noe feil med økonomien. Med en gang jeg finner ut av at han har gjeld et eller annet sted så stikker jeg. 

Være lojal. VELDIG viktig. 

Ikke være klengete. Hater folk generelt som vil finne på noe hele tiden og som ringer/sender meldinger ørten ganger for dagen. Skaff deg et liv. 

Være allergisk. Dette blir ekstremt slitsom for meg om jeg skal lage middag osv. Plutselig har jeg lagt oppi noe han ikke tåler. Hehe. 

At han absolutt skal bo i Oslo eller i nærheten. Oslo er Norges styggeste, ekleste by og jeg vil heller ha et avstandsforhold/slå opp med fyren enn å måtte bo i helvetet. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Fillerista
Skrevet
8 minutter siden, Nøste~ skrev:

Han må være høy, 180cm er laveste grense. Hvis han er lavere må han kompensere STERKT på et annet område. 

Ikke være utlending fra Afrika, Midtøsten og Asia. Utlendinger fra Norden/Europa/USA er OK, men bare så lenge de kan snakke på mitt språk. Aldri i verden om jeg gidder å snakke engelsk hele tiden. 

Holder på med utdanning/har en god jobb. Jeg liker å reise både innenlands og utenlands, i tillegg til ferieboliger. Dette kommer ikke til å fungere med NAV "lønn" eller Rema1000 lønn. 

Være ryddig/renslig. Om han er en potetsekk og slenger rundt seg med rot, matrester i vasken og slike nasty ting, kommer jeg med glede til å lage et helvete for han. 

Ikke ha noe feil med økonomien. Med en gang jeg finner ut av at han har gjeld et eller annet sted så stikker jeg. 

Ikke være klengete. Hater folk generelt som vil finne på noe hele tiden og som ringer/sender meldinger ørten ganger for dagen. Skaff deg et liv. 

Være allergisk. Dette blir ekstremt slitsom for meg om jeg skal lage middag osv. Plutselig har jeg lagt oppi noe han ikke tåler. Hehe. 

At han absolutt skal bo i Oslo eller i nærheten. Oslo er Norges styggeste, ekleste by og jeg vil heller ha et avstandsforhold/slå opp med fyren enn å måtte bo i helvetet. 

Hey! Pass munnen din. :frkk:

Skrevet

Store bryster, pen kropp, god kjemi, barnløs, egen jobb, liker dyr, vil ikke ha barn.

AnonymBruker
Skrevet

Folk er så rare på nettet :P 

Selvsagt er hygiene viktig. (Er likevel litt merkelig å være helt opphengt i det som et tema..er det virkelig så mange der ute som ikke greier normal hygiene?)...Jeg klarer fint å klemme en kjæreste selvom han stinker svette etter en treningsøkt, for å si det slik ;) Og egentlig tenker jeg ikke over når han dusjer og ikke dusjer, rett og slett fordi han er helt normal.

Anonymkode: a4240...f66

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Nøste~ skrev:

Syntes denne var litt morsom faktisk. Særlig dette med Oslo, for min opplevelse er at mange av dere elsker å hate Oslo. Det er litt sånn som Northug har vært for svenskene. Litt hat, men et nødvendig hat slik at de har noe i livene sine og noe å skrive om på kommentarfeltene i diverse aviser ;) 

Anonymkode: b249c...a0d

AnonymBruker
Skrevet

At hun ikke blander seg om hvem jeg har sex med.

Anonymkode: dc46f...e40

AnonymBruker
Skrevet

I et forhold vil jeg at vi fungerer som et team. En jeg kan prate med.. og som kan utfordre meg litt. 

Tiltrekning, sex, god hygiene, ha et godt hjerte, være litt mann. 

Anonymkode: 39ed8...d7d

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er så rare på nettet :P 

Selvsagt er hygiene viktig. (Er likevel litt merkelig å være helt opphengt i det som et tema..er det virkelig så mange der ute som ikke greier normal hygiene?)...Jeg klarer fint å klemme en kjæreste selvom han stinker svette etter en treningsøkt, for å si det slik ;) Og egentlig tenker jeg ikke over når han dusjer og ikke dusjer, rett og slett fordi han er helt normal.

Anonymkode: a4240...f66

Ja dessverre finnes det mange med manglende hygiene..så man må nesten sette det som et krav ja.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

At hun ikke blander seg om hvem jeg har sex med.

Seriøst? Så utroskap er greit?

Anonymkode: 53cb7...983

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Så utroskap er greit?

Anonymkode: 53cb7...983

Ikke om hun er det.

Skrevet

Må ha: 

Jobb

Førerkort

Hår på hodet

Ikke-røyker

Selvtillitt

Skrevet

Mine krav:

Hygiene(alt)

Ryddig økonomi

Ryddig

God i senga

Sex 4-7 ganger i uka

190 lang

Like å trene

Alternativ

Handy

At jeg er hans nr 1

Respekt

Lytte

Gi Litt motstand

Ha normale kompiser (som ikke ser på at kompisen er utro eller gjør andre ting som ødelegger for seg selv)

(Hadde vært fint å kjent på at typen hadde vært stolt av meg,  at jeg var den eneste ene)

Anonymkode: 28225...dc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...