AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg og kjæresten har lyst til å dra på ferie sammen i sommer. Personlig har jeg lyst til å reise til et land jeg ikke har vært i før, men det viktigste er å finne et fint sted. Likevel er det gøy å legge til et ukjent land på lista. Jeg har vært i hele Skandinavia, Tyskland, Polen, Frankrike, Monaco, Italia, Spania, Sveits, England og Irland for å gi en pekepinn. Vi ønsker ikke charter, men sol, fint landskap og god mat er viktig! Vi er ikke turgåere og bryr oss ikke nevneverdig om teater, kunst og musikk, så vi har ingen krav til turstier og kulturtilbud. Jeg har en god dose flyskrekk også, så land innenfor Europa er absolutt å foretrekke for min del, men jeg kan sikkert overtales til å bli med på en lenger flyreise om destinasjonen gjør det verdt det. Prisen er ikke så veldig viktig nå når vi bare kikker, men 15-20 000 kr for oss begge til sammen i en ukes tid er nok et realistisk budsjett. Anbefal gjerne hoteller(evt. leilighetskompleks) dere har vært på og er fornøyde med også! Anonymkode: f3c21...e60
caroprins Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Norwegian flyr til Split i Kroatia. Kan anbefale det. Enkelt å komme seg rundt. Mange utflukter , god mat og trivelige omgivelser. Eventuelt så kan kanskej Malta være et alternativ. Mener Norwegian flyr dit og. Montenegro og Albania har kommet opp som spennende reisemål de siste årene. Vet Apollo har fly og eventuelt hotel dit. Algarve kysten I Portugal er et alternativ. Tui har fly dit nå til sommeren. Kypros er fint I juni . For varmt I juli og august etter min mening men ellers en nydelig, øy og flott feriested så lenge man ikke befinner seg midt inne I Aya Napa om kvelden. Og så har du mange greske koselige øyer. Rhodos og Kreta er vel de to med hyppigst flyvinger men charterselskapene har mange andre og på programmet. Nå vet jeg ikke hvorfor charter ikke skulle være et alternativ da både tui, ving og Apollo også har mange turer der man bruker rutefly og selv legger opp sitt eget løp. Og om man får en charter tur billigere så innebærer det jo kun at man flyr med de , kan få skyss til hotell om man ønsker og kan bli med på utflukter om man ønsker. Det er jo helt fritt for hva man vil inkludere og ofte får man bedre priser med charter . Så et å vurdere og hvertfall se på hva de og kan tilby og så se hvor du kommer best ut kan kanskje lønne seg.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Det nevnes mange fine land over her, og i tillegg til det kommer alle de greske øyene. Men å unngå charter om sommeren? Er det egentlig mulig? Eller mener du charter som i å reise med ving, apollo eller tui? Fordi du kan reise til nøyaktig de samme stedene med rutefly, men det er etter min mening like mye charter. Det er bare med et annet fly. Anonymkode: bc363...f1b 1
Bottega Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 På 9.1.2018 den 15.16, AnonymBruker skrev: Det nevnes mange fine land over her, og i tillegg til det kommer alle de greske øyene. Men å unngå charter om sommeren? Er det egentlig mulig? Eller mener du charter som i å reise med ving, apollo eller tui? Fordi du kan reise til nøyaktig de samme stedene med rutefly, men det er etter min mening like mye charter. Det er bare med et annet fly. Anonymkode: bc363...f1b Tenkte det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå