Smiling Skrevet 8. februar 2005 #21 Skrevet 8. februar 2005 Jeg vet enda ikke hvor mye vi skal gi til hverandre i morgengave' date=' men jeg har lurt på å kjøpe en IPod til ham. Det er kanskje ikke en så veldig romantisk gave, men jeg vet at han ønsker seg det iallefall. Kanskje jeg kan gjøre gaven mer personlig med å laste inn litt av favorittmusikken vår?[/quote'] - Det synes i hvertfall jeg at er en veldig romantisk gave :-)
wok Skrevet 8. februar 2005 #22 Skrevet 8. februar 2005 Mitt tips er å gi kunst. Eller et designmøbel eller en antikvitet. En annen ide er å gi årgangsvin, med beskjed om at den skal nytes på 10 års bryllupsdagen eller noe sånt. Synes morgengaven skal være litt anderledes enn en vanlig bursdag- eller julegave. Noe som varer og er et minne fra dagen. Sånn sett er jo smykker en god ide, da.
Brud180605 Skrevet 8. februar 2005 #23 Skrevet 8. februar 2005 Takk, Smiling! Det var hyggelig å høre!
Augustbrud02 Skrevet 8. februar 2005 #24 Skrevet 8. februar 2005 Mannen min fikk et portrettmaleri av han og meg sammen i morgengave. Spesiell gave som falt veldig i smak.
Tulipan Skrevet 8. februar 2005 #25 Skrevet 8. februar 2005 Et fint tips og som jeg synes er ganske så romantisk er å kjøpe en stjerne. Vet ikke helt hvor man gjør det og hva det koster, men jeg vet at det har vært oppe her tidligere. Bestevenninden min ga det i morgengave til sin mann. Ganske originalt og veldig romatisk spør du meg :hjerter2:
Arwen Skrevet 8. februar 2005 #26 Skrevet 8. februar 2005 Et fint tips og som jeg synes er ganske så romantisk er å kjøpe en stjerne. Vet ikke helt hvor man gjør det og hva det koster, men jeg vet at det har vært oppe her tidligere. Bestevenninden min ga det i morgengave til sin mann. Ganske originalt og veldig romatisk spør du meg :hjerter2: Tror det greiene der bare var juks jeg, har hvertfall lest om det en gang.
Tulipan Skrevet 8. februar 2005 #27 Skrevet 8. februar 2005 Huff da. Min venninde fikk i allefall et ordentlig sertifikant i posten med beskrivelse for hvordan man skal finne den på himmelen... :-?
Arwen Skrevet 8. februar 2005 #28 Skrevet 8. februar 2005 Huff da. Min venninde fikk i allefall et ordentlig sertifikant i posten med beskrivelse for hvordan man skal finne den på himmelen... :-? Ja, men hvem eier egentlig stjernene? Hvem har rett til å selge de? Tror det var snakk om at samme stjerne ble solgt mange ganger o.l.
kristine75 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #29 Skrevet 8. februar 2005 Jeg vet enda ikke hvor mye vi skal gi til hverandre i morgengave, men jeg har lurt på å kjøpe en IPod til ham. Det er kanskje ikke en så veldig romantisk gave, men jeg vet at han ønsker seg det iallefall. Kanskje jeg kan gjøre gaven mer personlig med å laste inn litt av favorittmusikken vår? jeg har også tenkt på å kanskje kjøpe en ipod. det er mulig å gravere navnet hans inn på baksiden av ipoden. selvom vi veldig gjerne vil ha en romantisk gave, så er det ikke sikkert mannen vil jeg synes det kan være fint å kjøpe noe han ønsker seg og kan bruke. jeg synes mansjettknapper er fint, men ikke noe han kan bruke ofte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå