kristine75 Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 er det noen som har forslag til hva man kan kjøpe til mannen i morgengave, er helt blank på hva jeg skal kjøpe :klø:
Annie78 Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Jeg tror det blir mansjettknapper...i gull. Det har han ikke fra før, så han får dem på selve bryllupsdagen. :-)
Blueberry Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 Jeg tror det blir mansjettknapper...i gull. Det har han ikke fra før' date=' så han får dem på selve bryllupsdagen. :-)[/quote'] God idé, er de til bunad da eller? En idé ei venninne av meg hadde var å ta nakenbilder av seg selv hos fotograf... men hun endte opp med klokke da...
Arwen Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 Jeg tok undertøysbilder av min venninne da hun giftet seg hysterisk morsom ettermiddag og faktisk veldig fine bilder
Annie78 Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 Nei, mansjettknappene er til skjorten til dressen hans.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #6 Skrevet 5. februar 2005 Jeg har funnet noe endelig.. En termo fjellduk. Han jakter jo mye, så det kunne vært midt i blinken for han. + en god kniv..
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #7 Skrevet 5. februar 2005 Nei' date=' mansjettknappene er til skjorten til dressen hans.[/quote'] Kor mykje kostar mansjett-knappar? Og kor kjøper du dei? Eg har tenkt litt på å gi kjærasten min mansjett-knappar til bursdagen, men gjerne i sølv. Er dei spesielle dei du kjøper eller? Er jo litt kult med noko ekstra, monogram eller noko..
kristine75 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2005 er ikke lett dette her, men jeg synes det kunne være ålreit å kjøpe noe han vil ha glede av en stund...
Olifant Skrevet 5. februar 2005 #9 Skrevet 5. februar 2005 Jeg kommer nok til å satse på mansjett knapper (med monogram) og kanskje akt-bilder hvis jeg tør...
Annie78 Skrevet 6. februar 2005 #10 Skrevet 6. februar 2005 Har ikke sett på mansjettknapper ennå, men ser for meg et par i gull, kanskje med en sten inni (blir nok litt dyrt... :-? ).. Tror ikke det blir med monogram, siden vi ikke skal ha det, men kanskje får jeg noe gravert? Ta deg en tur til gullsmeden...Tror det er der de har best utvalg, både i gull og sølv. De kan sikkert gravere for deg og. :-)
TeddyToria Skrevet 6. februar 2005 #11 Skrevet 6. februar 2005 Jeg går for akt-bilder og stjerne... Er jo litt shy, men ser ut til at jeg har funnet frem til en skikkelig flink fotograf! Men drømmen er å fikse en dag bak rattet på en rallybil!!! Så jeg jobber med den saken!
Annie78 Skrevet 6. februar 2005 #12 Skrevet 6. februar 2005 Hvor mye penger har dere egentlig tenkt å bruke på morgengave? :klø:
kristine75 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #13 Skrevet 6. februar 2005 Hvor mye penger har dere egentlig tenkt å bruke på morgengave? :klø: jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal bruke , men er fortsatt litt "lost" på hva jeg skal kjøpe. jeg har ikke tenkt å kjøpe mansjettknapper (for hvor ofte får han brukt for det)
Snutus Skrevet 6. februar 2005 #14 Skrevet 6. februar 2005 Det blir enten mansjettknapper i gull med initialene hans eller en helgetur til Liverpool med billett til en Evertonkamp (han har vært stor fan av Everton i alle år, men har aldri vært på kamp).
Huldra:) Skrevet 6. februar 2005 #16 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kommer nok heller ikke til å kjøpe mansjettknapper. Men har i stedet tenkt på et lommeur som jeg kan gravere en personlig hilsen i. Er ikke det et greit alternativ til mansjettknapper? Han bruker nemlig aldri det....
wix Skrevet 6. februar 2005 #17 Skrevet 6. februar 2005 Men drømmen er å fikse en dag bak rattet på en rallybil!!! Så jeg jobber med den saken! For en god ide! Det tror jeg min ville likt også - hvordan kan man få til dette?
Annie78 Skrevet 6. februar 2005 #18 Skrevet 6. februar 2005 Min kjære har ikke brukt det han heller, men det er fordi han ikke har noen... Synes det er stilig med dress og mansjettknapper til skjorta.... Tenker rundt 1000-2000 kroner, jeg...men har hørt om at folk bruker både 10 og 20 000..... :o
Linn3c Skrevet 6. februar 2005 #19 Skrevet 6. februar 2005 Me har avtalt at me skal bruka 5000 kr på kvarandre i morgongåve. - Eg har lurt på om eg skal gje han bunad, men det ser ut for at det blir litt for dyrt, så det blir kanskje eit bunadsfond...?
Brud180605 Skrevet 8. februar 2005 #20 Skrevet 8. februar 2005 Jeg vet enda ikke hvor mye vi skal gi til hverandre i morgengave, men jeg har lurt på å kjøpe en IPod til ham. Det er kanskje ikke en så veldig romantisk gave, men jeg vet at han ønsker seg det iallefall. Kanskje jeg kan gjøre gaven mer personlig med å laste inn litt av favorittmusikken vår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå