Gå til innhold

Er nettverks-kortet mitt gåent eller hva skjer? (Macbook Air)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har en Macbook Air som jeg kjøpte i slutten av 2013 og det er en mid' 2013-modell. Den begynner jo å bli litt gammel nå og har helt fram til nå funket som den skal. Nå er jeg litt bekymret for at nettverkskortet begynner å svikte da den ikke vil koble til trådløs router, men det som er rart er at den kobler seg til iPhonen når jeg deler internett fra den. 

Kjæresten min har en annen PC og den kobler seg til trådløs routeren helt fint. Noen som skjønner greia her? Den kan jo ikke svikte nåå :sjokkert:

Anonymkode: b38bd...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg har en Macbook Air som jeg kjøpte i slutten av 2013 og det er en mid' 2013-modell. Den begynner jo å bli litt gammel nå og har helt fram til nå funket som den skal. Nå er jeg litt bekymret for at nettverkskortet begynner å svikte da den ikke vil koble til trådløs router, men det som er rart er at den kobler seg til iPhonen når jeg deler internett fra den. 

Kjæresten min har en annen PC og den kobler seg til trådløs routeren helt fint. Noen som skjønner greia her? Den kan jo ikke svikte nåå :sjokkert:

Anonymkode: b38bd...0d2

5 år er ikke spesielt gammel for en Mac da. De varer vanligvis mye lenger. Mulig den ikke støtter 5Ghz nettverk eller noe? Sjekk innstillingene på ruteren din.

Skrevet

Har samme fra samme år, det hender den krangler litt med å koble seg til router når jeg ikke har brukt den på ei stund, men det går seg til igjen og så er alt i orden igjen. Det kan ikke være noe i veien med nettverkskortet, når den kobler til tlf din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...