AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg dater for tiden en fantastisk type. Han er morsom, søt, omtenksom, kjekk og herlig på alle måter. Vi har møttes flere ganger i uka de siste tre ukene og er eksklusive. I går tenkte jeg at jeg skulle manne meg opp og hinte litt om hvor mye jeg liker han. Jeg sa at jeg likte han veldig godt og at jeg håper at han sier ifra til meg om han føler dette ikke kan bli noe ordentlig. Han sa at han ikke ville ha møtt meg på denne måten om han ikke likte meg og ville se hvor det kan føre. Og det ble jeg glad for. Men så sa han òg at han hadde datet noen før meg, som han hadde like god kjemi med som meg - men han ga det ikke noen sjanse, og det ble aldri mer enn to møter. Det jeg reagerer på er at han sier "like god kjemi". Burde jeg reagere på dette? Jeg stoler fult og holdent på når han sier at han bare møter meg, for han er en litt offentlig person - så han er ganske forsiktig sånn. Så på den ene siden vil jeg ikke legge så mye i den kommentaren (han er jo tross alt mann😉) og heller være glad for at han bare ville treffe meg. Men etter å ha brent meg ganske kraftig på assholes før, så lurer jeg på om dere ville ha tenkt på det som et rødt flagg? Anonymkode: c698a...9e0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Jeg hadde overhodet ikke sett på det som et rødt flagg. Han var tross alt ærlig og fortalte deg hvem andre han også har kontakt med. Jeg hadde dog blitt stresset over om han har parallell kontakt med deg som han har med henne... for som du sier han er jo mann... Anonymkode: b57c5...b60 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Nja, både og! hvor mange ganger har dere møtt hverandre og datet da? Om dere har møtt hverandre under åtte-ti ganger så ville jeg tatt det som et rødt flagg på at han kanskje ikke er klar for å forplikte seg, når han "rømmer" fra en han har god kjemi med, og at det samme fort kan skje med deg da. Hvis dere har møtt hverandre masse og lenge så ville jeg tenkt det samme, men ikke like kritisk, ville jo tenkt at han så mere fremtid med meg da enn henne. Men viktigst av alt her syns jeg er å spørre han rett ut om hvor han føler han er i livet nå, om han føler han er klar for å forplikte seg til en livspartner nå, eller om han tar livet litt mer som det kommer. Altså om han er klar for å ha kjæreste, både praktisk og følelsesmessig, eller om han bare vil ha noen å ha det hyggelig med men ikke ønsker å etablere noe langvarig og fremtidig giftemål med liksom. Anonymkode: 6fbe8...695 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde overhodet ikke sett på det som et rødt flagg. Han var tross alt ærlig og fortalte deg hvem andre han også har kontakt med. Jeg hadde dog blitt stresset over om han har parallell kontakt med deg som han har med henne... for som du sier han er jo mann... Anonymkode: b57c5...b60 Han snakker bare med meg og treffer bare meg, det vet jeg med sikkerhet 😊 han har ingen datingapper og har sagt flere ganger at han bare treffer meg og trenger ikke disse appene lenger. Anonymkode: c698a...9e0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Dere møttes altså via en app ikke sant? Anonymkode: b57c5...b60
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, både og! hvor mange ganger har dere møtt hverandre og datet da? Om dere har møtt hverandre under åtte-ti ganger så ville jeg tatt det som et rødt flagg på at han kanskje ikke er klar for å forplikte seg, når han "rømmer" fra en han har god kjemi med, og at det samme fort kan skje med deg da. Hvis dere har møtt hverandre masse og lenge så ville jeg tenkt det samme, men ikke like kritisk, ville jo tenkt at han så mere fremtid med meg da enn henne. Men viktigst av alt her syns jeg er å spørre han rett ut om hvor han føler han er i livet nå, om han føler han er klar for å forplikte seg til en livspartner nå, eller om han tar livet litt mer som det kommer. Altså om han er klar for å ha kjæreste, både praktisk og følelsesmessig, eller om han bare vil ha noen å ha det hyggelig med men ikke ønsker å etablere noe langvarig og fremtidig giftemål med liksom. Anonymkode: 6fbe8...695 Vi har møttes rundt 10 ganger. Et par-tre ganger med overnatting. Vi har liksom barn på samme skole og han er litt profilert, så han har spurt og snakket litt om hva vi gjør om vi kommer til det punktet og barna våre ikke liker hverandre eller at vi har funnet hverandre. Da fungerer det liksom ikke. Så måten han snakker til meg på og spørsmålene han spør om føles seriøse, men det er som du sier. Den kommentaren er et rødt flagg når vi har truffet hverandre så mange ganger.. Hmm. Kjedelig, for jeg liker han så godt! Anonymkode: c698a...9e0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere møttes altså via en app ikke sant? Anonymkode: b57c5...b60 Ja, det gjorde vi! Anonymkode: c698a...9e0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 «Han er tross alt mann» hva slags kommentar er det? Anonymkode: f60fa...0d8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: «Han er tross alt mann» hva slags kommentar er det? Anonymkode: f60fa...0d8 Det var med et blunkefjes der, altså ikke helt seriøst ment. Men kvinner har en tendens til å lese for mye i en kommentar i forhold til (ikke alle) noen menn. Så det jeg prøvde å spørre om var om dette var en kommentar som kunne være et rødt flagg for min del eller om jeg overanalyserte kommentaren. Anonymkode: c698a...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå