Gå til innhold

Hvor lenge har han vært singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg liksom spørre han hvor lenge han har vært singel før jeg møter han? 

Vil gjerne vite litt mer om hans personlighet, sterke / svake sider før vi evt møtes så jeg vet litt mer hvem det er jeg går til 

Anonymkode: 59a0c...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du absolutt spørre om 😊

AnonymBruker
Skrevet

Så bra ;) Det komiske blir når han spør meg tilbake om hvor lenge jeg har vært singel.. for det er 6 år ,- jeg tviler han slår den rekorden :´D :P

Og en annen ting.. Han er veldig keen på å møte meg.. men samtidig er han så dårlig på å stille spørsmål over chat for å bli kjent med hvem jeg er. Jeg er jo så vant til at menn spør hva jeg er ute etter i en type, hvordan jeg er i et forhold, hva mine interesser er ect ect. 

Bakgrunnen hans virker så langt veldig bra,- han har de basis kvalifikasjonene jeg ser etter. Men hvorfor er han ikke nysgjerrig på meg føør vi møtes liksom.. skjønner det er lurest å ha noe å prate om når man møtes,- og ikke bruke opp alt på chat men ... mister jo lysten på å møte han hvis vi ikke skaper en stabil tone over tekst.. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja helt vanlig spørsmål når man dater det :) Har jo mye å si for om man er klar for et nytt forhold eller ikke også, og er over eksen osv.  Jeg spør alltid hvor lenge de har vært single, og hvis de sier under 2 år så spør jeg om de fortsatt har kontakt med eksen og hva som gjorde at det ble slutt.

Anonymkode: 360d2...dca

AnonymBruker
Skrevet

jeg tenker å spørre over chaten i første omgang... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok foretrukket å ta det på en date og ikke over chat. Men nå foretrekker jeg å møtes raskt istedenfor chatting over lang tid. Har erfart at inntrykket jeg får av mannen over chat ikke trenger å stemme med hvordan vi funker i virkeligheten, så like greit å møtes raskt. 

Anonymkode: f8a3d...701

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...