Pølsevann Skrevet 8. januar 2018 #1 Del Skrevet 8. januar 2018 Noen som har erfaringer fra nylig om kjøp av utstyr i Sverige? Er det noe særlig penger å spare nå som kursen er så dårlig. Jeg kjenner flere som dro til Sverige for en del år siden, men da sparte man jo 20% ekstra pga valutakurs. Har hørt at de butikkene som er på Nordbysenteret ikke er noe særlig billigere, mens en som er på "gamle" Svinesund som het Happyland var en del billigere. Hvertfall før. Så det jeg lurer på er om det gjelder enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 8. januar 2018 #2 Del Skrevet 8. januar 2018 Spørs nok hva du skal ha. Nordby er som her hjemme, men kattis i strømstad kan du spare litt hos. Vær dog litt obs på emmaljunga. Der er nemlig reklamasjonstiden ett år kortere enn i norge. Utover det skal jeg være ærlig å si jeg barnas hus er jeg stamkunde hos. Handler det mest der, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Del Skrevet 8. januar 2018 45 minutter siden, Omo skrev: Noen som har erfaringer fra nylig om kjøp av utstyr i Sverige? Er det noe særlig penger å spare nå som kursen er så dårlig. Jeg kjenner flere som dro til Sverige for en del år siden, men da sparte man jo 20% ekstra pga valutakurs. Har hørt at de butikkene som er på Nordbysenteret ikke er noe særlig billigere, mens en som er på "gamle" Svinesund som het Happyland var en del billigere. Hvertfall før. Så det jeg lurer på er om det gjelder enda. Husk på at der er begrensninger på hvor mye du kan handle for ved grensepassering. Ellers bør du vel undersøke priser på nett for sammenligning på de varene du vil handle? Anonymkode: b80a7...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 8. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk på at der er begrensninger på hvor mye du kan handle for ved grensepassering. Ellers bør du vel undersøke priser på nett for sammenligning på de varene du vil handle? Anonymkode: b80a7...5df Ja, det er det som er vanskelig. Har ikke funnet prisene til Sverige. Så får ikke sammenlignet før jeg Evt drar. Så kan jo bli bomtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 8. januar 2018 #5 Del Skrevet 8. januar 2018 44 minutter siden, Omo skrev: Ja, det er det som er vanskelig. Har ikke funnet prisene til Sverige. Så får ikke sammenlignet før jeg Evt drar. Så kan jo bli bomtur. Kattis er veldig kjappe med å svare om du mailer de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg har sett litt på Gränsens barn på Nordby, men der har alt den samme prisen som her! Det hender jo at det er tilbud, men det har tilsvart norske priser. Ikke noe å hente på kursen heller, så tror ikke man får noe igjen for å handle i Sverige nå dessverre.. Anonymkode: c2051...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå