Gå til innhold

Knusktørr vagina

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir tent og kåt og kommer som regel med ff-en min, men er alltid tørr. Har alltid vært det. Ikke helt tørr seff, men ikke våt. Ff-en min spurte meg ofte i starten om jeg ikke var kåt. Vi bruker som oftest glidemiddel, men føles så jævlig teit å måtte rote borti nattbordsskuffen og finne det hver gang vi skal ha oss. Han slikker meg ofte til jeg kommer, men blir altså rett og slett aldri våt. 

Hva kan dette komme av og hvordan kan man fikse det?? Lei av tørr vagina!!

Anonymkode: dcb25...365

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke forelska i deg

Anonymkode: 101da...f11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme som over her, det er ingen reel kjemi.

Anonymkode: 3e582...449

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke forelska i deg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme som over her, det er ingen reel kjemi.

Er dere dumme? Ts er jenta, herre min hatt.

Det er normalt å ikke klare å bli våt. Jeg bruker selv glidemiddel hver dag med mannen, helt normalt for meg. Syntes også det er bedre med ekstra glid.

Anonymkode: 8083a...841

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt å ikke klare å bli våt. Jeg bruker selv glidemiddel hver dag med mannen, helt normalt for meg. Syntes også det er bedre med ekstra glid.

Nei, jeg er ikke dum, jeg visste det var jenten.

Når det er kjemi og forelskelse er det mye lettere å bli våt, det kan jeg bli med "rette blikk"

så GLØM det.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hvis man er litt oppe i årene og har hatt samme kjæresten en stund. Men det er vel ikke så ofte sånn ved forelskelse og full tenning. 

• Liker 1
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet

Anbefaler deg og finne ut hva du liker/hva som virkelig tenner deg! Bruk tid på å bli ordentlig kjent med deg selv nedentil. Jeg var seksuell aktiv fra 13 år, men fant ikke ut før jeg ble 20 år hva jeg virkelig tente på/likte. Jeg kom heller aldri ved onani før, tror jeg var alt for stresset fordi jeg ikke visste hva jeg likte. Så da bare kjørte jeg på med onani, helt til jeg ikke gadd mer. Var ganske frustrerende... Nå kommer jeg som bare rakkeren og jeg blir våt som F. Typen har aldri kjent en våtere mus før:fnise::nori:

Skrevet

Det er ulikt hvor våt man blir, og det trenger ikke ha noen sammenheng med hvor kåt man er. Jeg blir heller ikke kjempevåt etter et enkelt forspill, jeg må ha fått fire-fem orgasmer før jeg er skikkelig våt.

Vet også om noen som mener de blir tørrere på hormonell prevensjon, så det kan jo være noe å tenke på.

Hvis vi trenger glid synes jeg for øvrig det er like greit å bruke spytt og suge han litt rett før han skal inn i meg, så slipper vi det "avbruddet" med glidemiddel. (I tillegg til at jeg synes glidemiddel kan være litt irriterende i etterkant).

Skrevet

Mange kronidiotiske svar her. Det er helt normalt. Eksen ble heller adri skikkelig våt. Ikke tenk på det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Mange kronidiotiske svar her. Det er helt normalt. Eksen ble heller adri skikkelig våt. Ikke tenk på det.

Egentlig ikke! Vaginaen er ment til å bli våt og klar for sex. Er du tørr, tyder det på at du ikke er klar for sex. Tørrhet kan komme av mye forskjellig også. Foreksempel P-piller, sopp osv. Man bør være forsiktig. For man kan få rifter der nede også.

Anonymkode: bd358...0d2

• Liker 1
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Egentlig ikke! Vaginaen er ment til å bli våt og klar for sex. Er du tørr, tyder det på at du ikke er klar for sex. Tørrhet kan komme av mye forskjellig også. Foreksempel P-piller, sopp osv. Man bør være forsiktig. For man kan få rifter der nede også.

Var ikke meningen å skru på anonym. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, dere, jeg onanerer og kommer alltid med meg selv, og blir aldri våt da heller. Jeg lurer på om det kan være noe medisinsk/lave hormoner e.l.

Dessuten kjenner jeg forskjellen på om jeg er klar eller ikke, er jeg ikke klar kommer ikke penis inn i vagina i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har lavt østrogennivå? Det er mange som får det av å gå på feks ppiller eller andre hormonpreparater. Ofte forsvinner lysten også, men man kan også bli frustrert av å være kåt, men ikke våt. Mulig man ikke slapper godt nok av og tenker for mye på det.. får du orgasme?

Anonymkode: 8f07b...736

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Østrogenmangel er ofte årsaken. Ts. bør ta seg en tur til legen. Man kan få østrogen injeksjoner til å bruke i skjeden. Det er helt normalt etter overgangsalderen, eller ved en hormonell ubalanse.

Anonymkode: 8f634...b98

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har lavt østrogennivå? Det er mange som får det av å gå på feks ppiller eller andre hormonpreparater. Ofte forsvinner lysten også, men man kan også bli frustrert av å være kåt, men ikke våt. Mulig man ikke slapper godt nok av og tenker for mye på det.. får du orgasme?

Anonymkode: 8f07b...736

Østrogenmangel er ofte årsaken. Ts. bør ta seg en tur til legen. Man kan få østrogen injeksjoner til å bruke i skjeden. Det er helt normalt etter overgangsalderen, eller ved en hormonell ubalanse.

Anonymkode: 8f634...b98

Går ikke på hormonprevensjon, og er 20. Så tror ikke det er overgangsalderen enda, lol. Og ja, jeg får orgasme. Kan komme med partner også. Men blir hverken våt med meg selv eller partner. Kan ikke huske å ha blitt våt, noensinne.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke på hormonprevensjon, og er 20. Så tror ikke det er overgangsalderen enda, lol. Og ja, jeg får orgasme. Kan komme med partner også. Men blir hverken våt med meg selv eller partner. Kan ikke huske å ha blitt våt, noensinne.

Du får ta deg en tur til legen og måle hormonnivåene dine. Du kan ha en hormonell ubalanse

Anonymkode: 817cb...866

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får ta deg en tur til legen og måle hormonnivåene dine. Du kan ha en hormonell ubalanse

Anonymkode: 817cb...866

Hva slags hormoner kan det da være? Er det sannsynelig i det hele tatt? Siden jeg er 20 år og ellers frisk. 

Eller er det andre ting det kan komme av? 

Skrevet

Gå på apoteket og kjøp sånne hylser du kan bruke for tørrhet nedentil, d måtte jeg en periode, funka bra.

Anonymkode: d6496...56f

Skrevet
På 9.1.2018 den 4.10, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke dum, jeg visste det var jenten.

Når det er kjemi og forelskelse er det mye lettere å bli våt, det kan jeg bli med "rette blikk"

så GLØM det.

Har i en alder av 20 opplevd kjemi mange ganger, har vært ordentlig forelska, og startet å onanere da jeg fortsatt gikk i barnehagen (selv om jeg ikke visste hva dt var). ALDRI, og da mener jeg aldri, blitt våt. Er ikke tørr og sår liksom, bare normal, men blir ikke våtere liksom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...