Gå til innhold

Det er vondt å være forelsket/betatt i noen man ikke kan få

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det litt motsatt.

Jeg er i et forhold på 6. året. Før vi ble sammen var det en fyr. Vi hadde så god tone, flørtet, tullet, men ingen av oss turte å ta det videre (unge, dumme, litt clueless rett og slett). Jeg traff en annen, og spol frem til nå: vi sluttet å prate i noen år pga. mitt forhold, men kontakten er gjenopptatt, med sporadiske snapper osv. Og jeg er nesten ulykkelig forelsket!
Jeg elsker mannen min, men det vil alltid være en plass i hjertet for han andre. Hadde situasjonen vært en litt annen den gangen (avstand osv gjorde et reelt forhold umulig for oss uansett), så kanskje livet mitt hadde vært annerledes. 

Å se han prate om andre damer og slikt gjør vondt, men jeg må jo bare flire med.. Jeg føler virkelig for å bare skrive et langt brev til han og si unnskyld og mye annet, men vet at da er det nok siste kontakten vi har pga. det jeg vil si til han. Og jeg vil ikke kutte kontakten, ikke enda... 

Anonymkode: 49b8c...4e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, han er kort i svarene mot deg. Min var ikke kort i svarene. Men jeg er kort i svarene mot en som jeg ikke er noe intressert i, men som mulig ut av det blå har blitt det i meg. Har ikke sett han på 5 år. 

Høres en smule annerledes ut med deg. Jeg trodde han viste deg interesse? Men du har kanskke lagt mer i det i o m at han vil tone det ned og attpåtil har fått seg dame. Du er ikke forelsket sier du. Da får du prøve og tenke at han her ikke er noe mer spesiell enn noen andre. Du har sikkert vært forelsket før, du kom jo over de. Frister de deg enda? 

Denne metoden liker jeg å bruke. Jeg var forelsket i 3 år i min beste venn. Plutselig ble han umenneskelig vakker og tiltrekkende. Så gikk følelsene over til han her. Nå er det ingenting med han forrige som firster lenger. Også han første forelskelsen min synes jeg ser rett og slett mindre tiltrekkende ut, skjønner ikke at jeg kunne like han så godt. 

Anonymkode: a8d71...656

Din hensikt med å være kort i svarene til han du var forelsket i var kanskje også hensikten til han jeg tekstet med.

Det var det jeg mente:rolleyes: Men er ikke sikker altså. 

Han tok initiativ til kontakt også. Når jeg var kort i svarene fordi jeg var opptatt så drev han ofte samtalen videre. Det gikk begge veier.

Dette vil jeg ikke dvele mer rundt. Man kan sette mange spørsmålstegn ved ting. Det har ingen hensikt nå. Nå er situasjonen en annen. Det er bare vondt.. Blir ikke lett betatt eller forelsket. Det går år mellom hver gang. Derfor blir dette veldig spesielt for meg. 

Anonymkode: c2ec8...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din hensikt med å være kort i svarene til han du var forelsket i var kanskje også hensikten til han jeg tekstet med.

Det var det jeg mente:rolleyes: Men er ikke sikker altså. 

Han tok initiativ til kontakt også. Når jeg var kort i svarene fordi jeg var opptatt så drev han ofte samtalen videre. Det gikk begge veier.

Dette vil jeg ikke dvele mer rundt. Man kan sette mange spørsmålstegn ved ting. Det har ingen hensikt nå. Nå er situasjonen en annen. Det er bare vondt.. Blir ikke lett betatt eller forelsket. Det går år mellom hver gang. Derfor blir dette veldig spesielt for meg. 

Du har misforstått. Jeg er kort i svarene til en jeg ikke er intressert i, men som tar kontakt. Jeg kunne være noe kort i svarene til han jeg liker og, men fordi jeg var redd for å virke for intressert. 

Ja, det er litt merkelig at du har kjærlighetssorg over en du vet du ikke er forelsket i. Kanskje du faktisk er forelsket da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har misforstått. Jeg er kort i svarene til en jeg ikke er intressert i, men som tar kontakt. Jeg kunne være noe kort i svarene til han jeg liker og, men fordi jeg var redd for å virke for intressert. 

Ja, det er litt merkelig at du har kjærlighetssorg over en du vet du ikke er forelsket i. Kanskje du faktisk er forelsket da.. 

Ja det er det jeg er usikker på. Om jeg kanskje er i det minste betatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Jeg har vært betatt/småforelsket i legen min jeg hadde. Han fa noen merkelig, gode signaler. Nå har han flyttet, å jeg går nok aldri se han igjen. 

La han til på Facebook, men han godtok den ikke.😄🙈 

Vond følelse å ikke få de man virkelig vil ha. Håper fortsatt jeg ser han, helt tilfeldig ei gang. 

Anonymkode: 4bed1...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at noen gidder å kaste bort tida si på å dyrke forelskelser i opptatte menn..

Anonymkode: 00dff...db2

er det bedre med single menn en ikke kan få da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...