AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Del Skrevet 8. januar 2018 Har lenge hatt kontakt med en gutt over sosiale medier. Vi har vært på samme fest et par ganger før vi startet å ha kontakt men da har vi ikke pratet sammen. Tør ikke. Han er så kjekk Det kunne aldri blitt noe, vi passer aldeles ikke sammen. Jeg klarte ikke la være, jeg måtte ha kontakt med han daglig. Tenkte på han hele tiden og hva det neste trekket skulle være for å få oppmerksomheten hans. Han flørtet ikke noe særlig. Det var dog ganske tydelig at han hadde ikke noe mot å gjøre det mer seksuelt Nå har han fått seg kjæreste og det gjør så vondt Føler ikke den samme driven for oppmerksomheten hans nå lenger. Tenker likevel på han hele tiden. Noen ganger er jeg lettet. Andre ganger er det tungt å puste og det gjør vondt. Jeg var aldri forelsket. Følte ikke sommerfugler i magen eller noen form for «varme i kroppen». Kunne bli litt kry når jeg så han helt til vi begynte å ha kontakt. Da hadde jeg bare et enormt behov for å holde på oppmerksomheten hans. Forstår ikke helt hva dette er Han har aldri gitt meg komplimenter og det bryr jeg meg ikke om. Det er aldri noe jeg hadde behov for å få fra han. Han tar ikke kontakt lenger og jeg er forsiktig med det. Vil så gjerne Er det noen andre som har det vondt akkurat nå? Kjenner meg så alene Anonymkode: c2ec8...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2018 #2 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) Jeg er forelska i bestevenninnen min. Det har jeg vært i mange år selv om jeg har hatt flere forhold. Hun vet om det, men tror ikke det ville gått i følge henne og hun er redd for vennskapet vårt. Hun fikk seg type. En fyr jeg ikke liker, og jeg blir kvalm av å se de sammen. Møter som oftest hun alene, for det ender bare i slåsskamp og krangel når jeg og han er i nærheten av hverandre. Det gjør så helvetes vondt å vite at jeg mest sannsynlig aldri får hun jeg egentlig vil ha. Nei du er ikke alene. Endret 8. januar 2018 av Axl Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg har vært forelsket i en i over 1 år nå som jeg ikke passer med. Vi har hatt noe kontakt på nett. Har likevel et lite håp og å overvinne hinderet. Jeg orker bare ikke tanken på at vi aldri mer skal ses eller at jeg noen gang hører fra han igjen. Han har ikke fått seg dame som jeg vet. Men, det å måtte innse at det ikke kan bli oss. håper sjansen til å treffe han byr seg igjen senere. Har sjansen da igjen. Hvis du aldri var forelsket så skjønner jeg ikke helt problemet. Eller kanskje jeg eller du har misforstått ordet forelskelse. Anonymkode: a8d71...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Del Skrevet 8. januar 2018 Kanskje du sikter for høyt? Det er iallefall alle de svarene vi gutta får.. Anonymkode: c7247...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 8. januar 2018 #5 Del Skrevet 8. januar 2018 Det er det. Men sånn er verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Del Skrevet 8. januar 2018 Forelsket i en gift mann på 2 året. Kan aldri få han, og vet med meg selv at jeg aldri ville hatt det noe bra med han (flørtete fyr, som ikke klarer være trofast) Kunne man bare skrudd av følelser.. Anonymkode: c76a4...119 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Del Skrevet 8. januar 2018 11 minutter siden, Axl Rose skrev: Jeg er forelska i bestevenninnen min. Det har jeg vært i mange år selv om jeg har hatt flere forhold. Hun vet om det, men tror ikke det ville gått i følge henne og hun er redd for vennskapet vårt. Hun fikk seg type. En fyr jeg ikke liker, og jeg blir kvalm av å se de sammen. Møter som oftest hun alene, for det ender bare i slåsskamp og krangel når jeg og han er i nærheten av hverandre. Det gjør så helvetes vondt å vite at jeg mest sannsynlig aldri får hun jeg egentlig vil ha. Nei du er ikke alene. Hvorfor er dere i forhold når dere føler noe for en annen? Jeg er vitne til folk som gjør dette. Forhold varer ikke uten kjærlighet Anonymkode: a8d71...656 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg er forelsket i en mann som har samboer, og det har jeg vært i tre år. Det er ingenting som tyder på at det blir slutt mellom dem, og jeg tror derfor ikke det noen gang blir oss. Likevel gir ikke forelskelsen seg Anonymkode: 7a577...340 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Del Skrevet 8. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forelsket i en mann som har samboer, og det har jeg vært i tre år. Det er ingenting som tyder på at det blir slutt mellom dem, og jeg tror derfor ikke det noen gang blir oss. Likevel gir ikke forelskelsen seg Anonymkode: 7a577...340 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forelsket i en gift mann på 2 året. Kan aldri få han, og vet med meg selv at jeg aldri ville hatt det noe bra med han (flørtete fyr, som ikke klarer være trofast) Kunne man bare skrudd av følelser.. Anonymkode: c76a4...119 Dere dras mot opptatte menn, som de fleste andre damer.Ikke unormalt, men det gjør dere ulykkelige.. Anonymkode: c7247...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Del Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere dras mot opptatte menn, som de fleste andre damer.Ikke unormalt, men det gjør dere ulykkelige.. Anonymkode: c7247...003 No shit Jeg pleier ikke å tiltrekkes av opptatte menn generelt. Men han her er en helt spesiell mann. Anonymkode: 7a577...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Del Skrevet 8. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært forelsket i en i over 1 år nå som jeg ikke passer med. Vi har hatt noe kontakt på nett. Har likevel et lite håp og å overvinne hinderet. Jeg orker bare ikke tanken på at vi aldri mer skal ses eller at jeg noen gang hører fra han igjen. Han har ikke fått seg dame som jeg vet. Men, det å måtte innse at det ikke kan bli oss. håper sjansen til å treffe han byr seg igjen senere. Har sjansen da igjen. Hvis du aldri var forelsket så skjønner jeg ikke helt problemet. Eller kanskje jeg eller du har misforstått ordet forelskelse. Anonymkode: a8d71...656 Så ille dette er Hvorfor har naturen skapt oss slik. Jeg har aldri vært forelsket i denne mannen. Jeg ville aldri være forelsket i denne mannen. Jeg tror at jeg er betatt eller? er ikke sikker. Er bare så hekta på han! Det er dette jeg ikke skjønner noe av selv. Nå gjør det bare vondt. Har prøvd å bare se alt det negative i han, og fant mye men han er jo også så fantastisk! Sitter som et spørsmålstegn her. Forstår virkelig ikke at jeg føler det jeg føler. Følelsene for han nå er savn, sårt innvendig og behov for å få oppmerksomhet Hilsen TS Anonymkode: c2ec8...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #12 Del Skrevet 8. januar 2018 Gir deg en varm cyberklem Ja det er vondt å være forelsket og betatt, og vondt når det blir sånn at man ikke tør å gjøre noe med det, og plutselig er det for sent og personen har kjæreste eller noen andre. Da kan man jo uansett ikke gjøre noe, eller håpe noe lenger. Ut fra sånn type kontakt du forteller dere har hatt så ser jeg på det som mer en betatthet enn forelskelse, og at siden du ikke turte å prate med han når dere var på samme fest så kunne det på en måte vært "hvem som helst" som du chattet med over sosiale medier, for det var den tekstingen og oppmerksomheten du ble hekta på og ikke selve han. Det er en film jeg ikke husker hva heter, men som dreier seg om kjærlighet med artificial intelligence, der en datingsimulator skrev og ringte personer hver dag, som alle forelsket seg i "henne", men de kjente jo ikke damen bak stemmen og tekstingen, men ble helt avhengige av oppmerksomheten og gikk i grus når "linjen" hennes var full og de ikke fikk snakke med henne. Alle trodde såklart de var den eneste "hun" (maskinen) skrev og snakket med, men det dreide seg om tusener av menn hun hadde simultanious samtaler med og fikk alle til å føle de var i et forhold. Han hovedpersonen ble helt knust og følte livet hans gikk i grus når han fant ut at det bare var et dataprogram hele tiden, for for han var jo alt så ekte, de ga hverandre så mye oppmerksom og tid. Jeg kjente meg litt igjen og tenker at du også kanskje kjenner deg litt igjen, og må tenke på at det heller var oppmerksomheten og det å ha "noen" å glede seg til å tekste med som gjorde deg hekta, og ikke selve han fyren eller personligheten hans, bare det han skrev. Jaja, nok om det. Nå har han dame og du kan jo uansett ikke fortsette å søke oppmerksomheten hans, og jeg syns at hvis han selv søker oppmerksomhet hos deg så bør du ikke svare, for det er ikke ekte. Det er dama hans som har følelsene hans, selvom han kanskje gir oppmerksomhet til deg. Også prøve å lære til en annen gang at den som intet våger intet vinner! Jeg var supersjenert før, som deg kunne være kjempe betatt men turte ikke å snakke med personen når vi så hverandre i den virkelige verden, men jeg lærte etter å vært gjennom samme scenario som deg, og tenkte at shit dau, det værste som kan skje om man går målrettet bort til en man liker å spør om en date, er et nei! Det er uansett hyggelig og gjør godt inntrykk for personen man spør, selvom det blir et nei eller selvom ting ikke skulle fungere i det lange løp. Da får man hvertfall det ut av verden på en måte, ved å gutse på, og i bestefall så får man jo vunnet hovedpremien, så da er det for dumt å ikke tørre å satse Ikke vær redd eller sjenert til neste gang du blir betatt, bare go for the prize! Da kan man gå stolt ut av et eventuelt avslag å vokse på at man faktisk turte i det minste Stor klem Anonymkode: cea46...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2018 #13 Del Skrevet 8. januar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dere i forhold når dere føler noe for en annen? Jeg er vitne til folk som gjør dette. Forhold varer ikke uten kjærlighet Anonymkode: a8d71...656 Jeg er singel nå, men var i forhold for å prøve å få mindre følelser for henne. Det hjalp i starten for jeg ble jo forelska i de andre, men følelsene for henne kommer alltid sterkt tilbake etter en stund. Det er henne jeg skal ha, jeg vet det, men så er det en fyr i veien og hun som ikke vil i forhold med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #14 Del Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Axl Rose skrev: Jeg er singel nå, men var i forhold for å prøve å få mindre følelser for henne. Det hjalp i starten for jeg ble jo forelska i de andre, men følelsene for henne kommer alltid sterkt tilbake etter en stund. Det er henne jeg skal ha, jeg vet det, men så er det en fyr i veien og hun som ikke vil i forhold med meg. Hvis det er en trøst, så er det ikke sikkert hun ville hatt deg selv om han ikke var der. Slik er det ihvertfal for de mennene jeg ikke vil ha. Det er ikke en mann i veien. Selv om jeg ikke kan få han pga innviklede årsaker og det ikke blir oss, er det ikke slik at jeg vil vurdere de andre. Altså, han er ikke i veien. Når hun ikke er intressert er hun det ikke i utgangspunktet. Det er ikke fordi noen er bedre enn deg. uansett, så vil jeg ønske deg lykke til. Håpe det blir slutt mellom dem slik at du får drømmedama. Anonymkode: a8d71...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #15 Del Skrevet 8. januar 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ille dette er Hvorfor har naturen skapt oss slik. Jeg har aldri vært forelsket i denne mannen. Jeg ville aldri være forelsket i denne mannen. Jeg tror at jeg er betatt eller? er ikke sikker. Er bare så hekta på han! Det er dette jeg ikke skjønner noe av selv. Nå gjør det bare vondt. Har prøvd å bare se alt det negative i han, og fant mye men han er jo også så fantastisk! Sitter som et spørsmålstegn her. Forstår virkelig ikke at jeg føler det jeg føler. Følelsene for han nå er savn, sårt innvendig og behov for å få oppmerksomhet Hilsen TS Anonymkode: c2ec8...379 Hva mener du med at naturen har skapt oss slik? Ja, det var en litt dum tilfeldighet med han her. Virket som han hadde følelser for meg og. Men jeg ser at her er det ingen fremtid, og jeg ser at jeg ikke vil ha det så behagelig. Delvis pga min egen personlighet. Han hadde nok vært villig til å prøve, men noe stopper meg :/ likevel, savner jeg oppmerksomheten han ga. Men jeg har også vært rundt ham og begynte å ungå han da jeg ble som mest betatt. Derimot, det er en jeg absolutt ikke er intressert i, som tar kontakt med meg uansett. Jeg har hintet ved å ikke svare, eller svare kort. Likevel, setter jeg en melding som "lest" på messenger (markerer den lest for meg selv, mens for han ser det ut som den ikke er åpnet) så tar han kontakt andre steder. Dette er typisk nok en som hadde passet inn i livet mitt. Anonymkode: a8d71...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #16 Del Skrevet 8. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at naturen har skapt oss slik? Ja, det var en litt dum tilfeldighet med han her. Virket som han hadde følelser for meg og. Men jeg ser at her er det ingen fremtid, og jeg ser at jeg ikke vil ha det så behagelig. Delvis pga min egen personlighet. Han hadde nok vært villig til å prøve, men noe stopper meg :/ likevel, savner jeg oppmerksomheten han ga. Men jeg har også vært rundt ham og begynte å ungå han da jeg ble som mest betatt. Derimot, det er en jeg absolutt ikke er intressert i, som tar kontakt med meg uansett. Jeg har hintet ved å ikke svare, eller svare kort. Likevel, setter jeg en melding som "lest" på messenger (markerer den lest for meg selv, mens for han ser det ut som den ikke er åpnet) så tar han kontakt andre steder. Dette er typisk nok en som hadde passet inn i livet mitt. Anonymkode: a8d71...656 Hvorfor er vi skapt slik, at vi får følelser for «feil» personer. Skulle ønske vi hadde evnen til å kontrollere disse følelsene, bare kutte de ut. Det du skriver om korte svar har denne mannen jeg hekter på også gjort. Han har nok prøvd å tone det ned og ikke matet det for mye Anonymkode: c2ec8...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #17 Del Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forelsket i en gift mann på 2 året. Kan aldri få han, og vet med meg selv at jeg aldri ville hatt det noe bra med han (flørtete fyr, som ikke klarer være trofast) Kunne man bare skrudd av følelser.. Anonymkode: c76a4...119 Hvordan klarte du å bli forelsket i en gift mann? Han dere hatt et forhold? Anonymkode: 4da20...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #18 Del Skrevet 8. januar 2018 Forelsket i gift mann jeg å 😔 snart halvannet år... Vet å innerst inne at han ikke kommer til å gå fra kona men har jo et håp... Vondt å se han å vite at han ikke kommer til å bli min 😔 Anonymkode: ce2eb...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #19 Del Skrevet 8. januar 2018 Fatter ikke at noen gidder å kaste bort tida si på å dyrke forelskelser i opptatte menn.. Anonymkode: 00dff...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #20 Del Skrevet 8. januar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er vi skapt slik, at vi får følelser for «feil» personer. Skulle ønske vi hadde evnen til å kontrollere disse følelsene, bare kutte de ut. Det du skriver om korte svar har denne mannen jeg hekter på også gjort. Han har nok prøvd å tone det ned og ikke matet det for mye Anonymkode: c2ec8...379 Altså, han er kort i svarene mot deg. Min var ikke kort i svarene. Men jeg er kort i svarene mot en som jeg ikke er noe intressert i, men som mulig ut av det blå har blitt det i meg. Har ikke sett han på 5 år. Høres en smule annerledes ut med deg. Jeg trodde han viste deg interesse? Men du har kanskke lagt mer i det i o m at han vil tone det ned og attpåtil har fått seg dame. Du er ikke forelsket sier du. Da får du prøve og tenke at han her ikke er noe mer spesiell enn noen andre. Du har sikkert vært forelsket før, du kom jo over de. Frister de deg enda? Denne metoden liker jeg å bruke. Jeg var forelsket i 3 år i min beste venn. Plutselig ble han umenneskelig vakker og tiltrekkende. Så gikk følelsene over til han her. Nå er det ingenting med han forrige som firster lenger. Også han første forelskelsen min synes jeg ser rett og slett mindre tiltrekkende ut, skjønner ikke at jeg kunne like han så godt. Anonymkode: a8d71...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå