AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Ny baby i familien. Så fin, men så liten. Sykehuset mener han antagelig har downs... Hvordan takle ting fremover nå? Sykehuset var ikke helt sikre, men noe sier meg at de ikke ville sagt det uten å vite ganske sikkert. Hva tror dere? Anonymkode: 7b4e8...0bb
Maleficenta Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ny baby i familien. Så fin, men så liten. Sykehuset mener han antagelig har downs... Hvordan takle ting fremover nå? Sykehuset var ikke helt sikre, men noe sier meg at de ikke ville sagt det uten å vite ganske sikkert. Hva tror dere? Anonymkode: 7b4e8...0bb Antakelig? Er ikke det ganske synlig?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Han må testes skikkelig. Sånt gjør man jo med en gang man har en mistanke. Jeg har et barn med ds i nær familie. Det går veldig fint, men det er klart det er omveltinger. Råder foreldrene til å bli med i ups and downs. Anonymkode: 013e5...e27
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Jeg fikk beskjed om at datteren min kunne ha downs. Det var umulig å si noe som helst uten blodprøve så de kunne jo ikke si annet enn at det var grunner til å mistenke downs syndrom. Anonymkode: 29a1c...7df
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Antakelig? Er ikke det ganske synlig? Jeg har ikke sett han, men de som har det, mener å se det godt. Men han er jo bare litt over 2 kg. De kan vel ha litt spesielle trekk når de er så små? Anonymkode: 7b4e8...0bb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fikk beskjed om at datteren min kunne ha downs. Det var umulig å si noe som helst uten blodprøve så de kunne jo ikke si annet enn at det var grunner til å mistenke downs syndrom. Anonymkode: 29a1c...7df Datteren min hadde ikke downs syndrom! Anonymkode: 29a1c...7df
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Tester dem ikke det med en gang da? Anonymkode: ef211...2fd 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett han, men de som har det, mener å se det godt. Men han er jo bare litt over 2 kg. De kan vel ha litt spesielle trekk når de er så små? Anonymkode: 7b4e8...0bb Min sønn var bare litt over 2 kg. Han så ikke ut som om han hadde downs. Så heller ut som en liten gammel syvende far i huset, for han hadde så lite fett på kroppen. Anonymkode: 013e5...e27
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Det kan jo klart hende at han har downs, og isåfall er det ikke verdens undergang, dere kommer til å bli minst like glad i han. Men det kan også hende de tar feil. En baby i min familie ble testet for kromosom feil (var veldig liten, spesielt utseende, mange symptomer), men han var frisk som en fisk, og vokser til. Anonymkode: be9e2...6cf
Maleficenta Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett han, men de som har det, mener å se det godt. Men han er jo bare litt over 2 kg. De kan vel ha litt spesielle trekk når de er så små? Anonymkode: 7b4e8...0bb De har spesielle trekk ja. Men kanskke det er mer synlig på noen og mindre synlig på andre...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tester dem ikke det med en gang da? Anonymkode: ef211...2fd Tydeligvis ikke. Han er sendt på større sykehus for test. Ts Anonymkode: 7b4e8...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå