Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som gjør dette? Jeg holder på å bli gal, for det svir sånn i øynene når jeg farger vippene. Noen tips? Kan man gjøre dte på seg selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Går du til frisør og får det gjort? Jeg skal det på torsdag, men om det virkelig er så ubehagelig, tror jeg at jeg revurderer det .... :-?

Skrevet

nei mamma bruker å gjøre det på meg...! Det svir endel da, men man overlever jo:) Heldigvis ikke noe man må gjøre så veldig ofte da. Du klarer det nok! Jeg lurte bare på tips om hvordan man kunne unngå at det svidde

Gjest Anonymous
Skrevet

Aha, da så! :kul: Vel, jeg gjorde det også selv en periode, eller muttern gjorde det på meg rettere sagt (da jeg er velsignet med hvite øyenvipper :wink: ), og jeg må være enig at det er nokså klumsete og ikke synes jeg det ga særlig resultater heller. Nå vet jo ikke jeg hvilke "gjør det selv" pakke du bruker, men jeg skal ihvertfall gjøre det hos en som sikkert har bedre utstyr på torsdag :) Skal se om jeg ikke får skrevet inn hva jeg mener om det når det er gjort :wink: Trukke det er no særlig dyrt heller ...

Skrevet

Jeg har gjort d hos frisør en gang, men var like godt fornøyd med resultatet hjemme hos mamma. Nå bor hun langt unna, så det er vanskelig å få gjort det der. Må jo gjøre det hver 6. uke... Pris?

Skrevet

Hvis det svir kan jeg tenke meg at det enten er fordi du ikke tåler fargen, eller fordi du ikke klarer å holde øynene skikkelig lukket. Jeg pleier også å få mamma til å hjelpe meg med å farge vippene, og har aldri opplevd at det svir. Men hun er gammel frisør, så hun kan det jo. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...