Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #1 Skrevet 8. august 2002 Jeg får så lett sprekk/sår i munnviken, noe som både er ubehagelig og irriterende mens du må vente på at det gror. Ikke ser det så veldig pent ut heller. Noen som har noen tips for å unngå dette?
Pussicat Skrevet 8. august 2002 #2 Skrevet 8. august 2002 Jeg var åsså veldig plaga av dette før. Jeg gikk til legen og fikk en salve som heter Fucidin tror jeg. Så den smører jeg på når jeg får dette. Men jeg får det ikke så ofte lenger. Og så er jeg nøye med å bruke leppomade. Leppene mine får ikke være tørre i ett sekund for da får jeg dette tilbake. Og så er jeg litt forsiktig med hva jeg spiser(med). Enkelte spiseskjeer er så skarpe at de skjærer meg opp i munnvikene. Og sånn slurpeis (sånn lang plastikkremse) gjør åsså at jeg får sår i munnvikene.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #3 Skrevet 9. august 2002 Er den salven på resept eller kan jeg bare kjøpe den og prøve? Jeg bruker leppepomade hele tiden jeg og, og må være forsiktig med å spise enkelte ting (og ikke gape for høyt...), men likevel dukker det opp. Ikke så ofte da, men kanskje 4-5 ganger i løpet av året. Irriterende likevel.
Pussicat Skrevet 9. august 2002 #4 Skrevet 9. august 2002 Da vil jeg ikke si at du er så plaga. Det er ca. så ofte jeg får dette og. Før fikk jeg det mye oftere. 1 gang i måneden eller mere. Du må til legen for å få den salva. Er på resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå