Gå til innhold

Kan butikken finne igjen kjøpet mitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en ganske dyr gjenstand som er blitt ødelagt. Sluttet plutselig å fungere. Har mistet kvitteringen. Kan butikken finne igjen kjøpet mitt tror dere? Jeg kunne gjerne sett gjennom transaksjonene mine, men jeg har byttet bank og fått nytt kort, og da er ikke det en mulighet. 

Anonymkode: 2cebc...3e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Din gamle bank kan finne transaksjonen. Og butikken også hvis de har navn eller nummer. Kanskje de husker deg.

Anonymkode: 5fbe2...ced

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs antagelig helt på butikken og systemet de har, så da må du nesten bare spørre.

Jeg kjøpte noe på finn.no en gang som i sin tid var kjøpt på Teknikmagasinet og som gikk i stykker. Hadde ikke kvittering, men hadde utskrift fra nettbanken. Jeg gikk ned til den aktuelle avdelingen (sentralt kunne de ikke hjelpe meg), og da lette de det uten problemer opp halvannet år eller så i tid. Skal sies at jeg da hadde både dato, tidspunkt og nøyaktig pris på utskriften jeg hadde med, og det hjalp nok. Så det er på ingen måte sjanseløst, men butikkene er meg bekjent ikke pliktige å ha slikt liggende tilgjengelig for kunder lenge i ettertid, så jeg hadde ikke forventet noe. Verdt et forsøk er det uansett.

Ellers regner jeg jo med at din gamle bank kan finne det igjen, slik det nevnes over her. 

Anonymkode: 0875c...5b1

Skrevet

Jeg fikk i gave et Polar aktivitetsarmbånd som gikk i stykker godt over 1 år etter jeg fikk det. Ringte Polar og det var ikke noe problem. Sendte inn armbåndet og fikk den reparert. De så på armbåndet at det ikke var over 2 år gammelt.

Hvis det er en seriøs butikk som den er kjøpt i så vil de nok hjelpe deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...