Gå til innhold

Fått tilbud om å bli pin-up modell!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jentepå24

Jeg har fått tilbud om å bli pin-up modell.

På en måte frister det meg, pga pengene jeg evt kan få. Men så blir jeg usikker. En pin-up modell viser seg ofte i bikini eller undertøy. Og innimellom i uten bh også. Det er der jeg er usikker. Hvordan vil folk se på meg hvis jeg blir det? Vil folk respektere meg mindre?

Hva burde jeg tenke på før jeg takker ja?

Har noen noen innspill å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentepå24
Så lenge du klarer å beholde respekten for deg selv' date=' så spiller det vel en mindre rolle hva andre synes :o)[/quote']

Nei jeg vet. Men vil det bli sånn at folk vil se ned på meg pga dette? Er det tacky? Eller er det okey?

Driver å funderer litt på dette da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det spørs vel litt hvor bildene skal vises?

Jeg kjenner flere som har vært Vi Menn-jenta, og tenker vel ikke annerledes om dem nå enn før de gjorde det. Det har kanskje også med hvordan de oppfører seg ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villvin

Før du bestemmer deg burde du tenke på at dette er noe du skal leve med senere i livet, når du får barn, skal søke andre jobber etc.

Norge er et lite land, og fordommene ofte mange......

Jeg fikk også tilbud om liknende jobb da jeg var helt ung men takket nei. Det er jeg glad for i dag, jeg er 36 år og har hatt mange spennende jobber med klærne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nakenmodellen

Først og fremst må du være klar over foreldre og besteforeldes reaksjon dersom du velger å begynne med dette.

Noen vil synes det du gjør er helt greit, men det vil alltid være noen som ikke synes det er like greit.... Det kan du dessverre ikke unngå.

Husk at hvis du gjør dette er det ikke noe du kan ta tilbake senere. Bildene vil alltid finnes, og siden du ikke får alle rettigheter til bildene kan de realisktisk sett dukke opp over alt.

Ikke gjør dette dersom det kun er en måte å tjene noen lette penger. Hvis du gjør det, gjør det for din egen del.

Tenk deg godt om før du tar en avgjørelse og snakk med familien og vennene dine. Velger du å stille opp som pin-up kanskje trenger dine nærmeste en liten "beskjed" slik at de er klar over at de kan komme til å se deg i bladhylla på supern neste gang de er ute og handler.

Jeg har stilt opp som nakenmodell mange ganger, men har valgt av hensyn til mine nærmeste å beholde mitt sedonym når jeg stiller opp som modell. Dette er en "jobb" jeg elsker å gjøre, og derfor gjør. Men jeg tenkte godt igjennom alle de negative sidene ved dette før jeg startet. Nå er det riktignok mye mer "uskyldig" å stille opp toppløs enn totalt naken. Mange ganger er reaskjonene de samme. Vi lever i et land med en godt utviklet jante lov....

Jeg ønsker deg lykke til! Tenk deg nøye om og gjør det som er rett for deg(både akkurat nå og om 20 år...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...