Gå til innhold

Produkter som får hår til å vekse? (Kvinne med tynt hår i vikene)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 22 som alltid har hatt tynt hår i vikene. Lurer på om det er genetisk, fordi broren min mistet all håret i vikene og har nå begynt å barbere bort alt fordi de ble så høye. Resten av håret mitt er veldig tykt, men akkurat i vikene er håret helt kort og tynt. Hvis det blir tynnere igjen eller jeg mister mer hår der får jeg jo høye viker... Noen som vet om noen produkter som får hår til å vekse? Eller har noen råd? 

Anonymkode: 03c06...59b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger

Har har brukt Nioxin hair system snart et år, men ingen bedring. Faktisk forværring tror jeg, vikene er tynnere/like tynne minst, og jeg feller veldig mye hår når jeg bruker Nioxin. De skriver at det er vanlig i starten fordi hodebunnen exfolieres men det kan vel ikke være vanlig hver bruk i et år...

Har også brukt Hair Care tablettet i 1,5 år , ingen bedring på vikene, men mulig håret generelt er noe sunnere.
Bruker også andre vanlige Biotin tabletter. Ingen synlig bedring på vikene. Føler også at det kommer litt av å sove på siden at vikene skubbes mot puten og blir tynnere?!

Håper på gode, gjerne organiske tips!

Anonymkode: deb7a...4f4

• Liker 1
Skrevet

Recrea forte, som du finner på apotek, har fått gode kritikker.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere sjekket om dere har for lavt proteinnivå eller mangler vitaminer (altså om kostholdet er godt nok)? 

Hvor mye er stort håravfall da?

Anonymkode: 37883...06c

AnonymBruker
Skrevet

castor oil får jo håret til å vokse, men veldig klissete så usikker på hvor praktisk det er. Med mindre du smører vikene hver kveld, og vasker håret hver morgen, det kan jo kanskje fungere.

Anonymkode: 1d6d4...004

AnonymBruker
Skrevet

Nisim F.A.S.T.  Kjøpes på apoteket.

Anonymkode: 024bf...3e4

Skrevet
På 9.1.2018 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Nisim F.A.S.T.  Kjøpes på apoteket.

Gir ikke det bare lengre hår fra allerede sunne og voksende røtter, ikke mere hår fra røtter som har svekket hårvekst?

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gir ikke det bare lengre hår fra allerede sunne og voksende røtter, ikke mere hår fra røtter som har svekket hårvekst?

Nope. Det er for de som har gått på cellegift. Jeg bruker den etter fødsel. Mye nye hår!

Skrevet

Takk for tips folkens! Skal sjekke ut disse produktene.

Nei, har ikke sjekket meg, så kanskje det også er lurt. Har ikke vært hos legen på lenge uansett... Burde kanskje få en oppdatering på hvordan kroppen har det. :)

Har alltid vært tynn i håret akkurat i vikene da, så det kan jo hende at håret mitt bare er sånn naturlig. Vel, mest sannsynlig. Men likevel, hvis noe kan få det til å vekse litt hadde det vært flott.

TS

Anonymkode: 03c06...59b

Skrevet

Obs obs på den F. A. S. T sjampoen! Har brukt den selv for mange år tilbake, og håret vokste og ble lengere, men begynte å miste masse hår så det ble lengre men tynnere, vet ikke om det er det beste for viker :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...